Mrs88

Udebleven menstruation men negativ test

3 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg har udeblevet menstruation, og forskellige graviditets symptomer. Min menstruation plejer typisk at komme omkring den 30-1 om måneden. 

Men jeg har alligevel testet negativ, og har fået foretaget blodprøve hos lægen som også var negativ. 

Andre som har prøvet dette? 

Det er så frustrerende når man har alle symptomer på at være gravid :( jeg har slet ikke smerter som tyder på at min menstruation er på vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både og! Da vi forsøgte at lave nr. 1 havde jeg en måned hvor jeg gik tæt på 14 dage over! Jeg havde også lidt symptomer, men testede negativ flere gange! Var dog ikke forbi lægen, så ved selvfølgelig ikke hvad en bp ville have sagt... 

 

Det var vildt frustrerende, men min mand og jeg snakkede en del om det, og da det kom til på mig, og jeg ligesom accepterede at jeg ikke var gravid, så kom mens næste dag!  Og så blev jeg iøvrigt  gravid næste cyklus, og havde praktisk talt ingen symptomer! 

 

Mit bedste råd er prøv at slappe af, og accepter at du ikke er gravid, når man ønsker Det for meget kan kroppen høre de mærkeligste ting! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay :) det giver jo også rigtig god mening :) Jeg er næsten gået 14 dage over tid nu, og slet ikke fået menstruations smerter...

Det skal siges at jeg fik udtaget kobber spiral først i november, så jeg er også ved at lære min cyklus at kende. Men det gør det jo ikke nemmere, når man ikke får mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER