Anno

Graviditets test

2 indlæg i dette emne

Hej 

 

jeg var ved lægen igår, som testede mig svagt positivt, 3 dage inden havde jeg testet negativ på Rema test. Da jeg kommer hjem fra lægen køber jeg en clearblue som viser gravid 2+3. Idag tager jeg så en Rema test, og den er meget meget svag positiv. Så nu jeg helt fortvivlet om hvad jeg skal gå ud fra? Frygter at min graviditet er gået til grunde. Og skal først til lægen om en uge. 
 

nogen der har prøvet at teste mere tydeligt på nogen teste end andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt ville du være? Hvis du går ud fra sidste menstruation eller evt æl hvis du ved hvornår det var?

Jeg er en af dem som først kan lave en nærmest usynlig streg når jeg er 4+0, og ikke en dag før... så bare fordi det er en svag streg, behøver det ikke være dårligt! 

Og svaret på dit spørgsmål,  jo der kan nemt være forskel på forskellige mærker! jeg vil råde dig til at holde dig til et mærke, og teste om morgenen, da urinen er mest koncentreret her (og så ikke have tisset indenfor de sidste 4 timer)! Og hvis du kan have os nok i maven til det, så nøjes med at teste hver anden eller tredje dag... det vil være lettere at se en udvikling, da HCG fordobles på to dage! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER