SuperKlar

Positiv?

2 indlæg i dette emne

Hmm CD 35... 

Er jeg den eneste der synes at der er to streger? Det er lidt tydligere i virkeligheden...

20210122_223146.jpg

Jeg har ikke vist den til min mand endnu, for han ville helt klart ikke kunne se det, men jeg synes måske... eller er det bare ønsketænkning? 

Jeg har ikke lige helt styr på min cyklus efter spiralen røg, for det er første hele cyklus, men cyklus hvor den røg var pludselig 4 dage længere end vanlig... men tager jeg udgangspunkt i det, så skulle det også have været i går/dag mens kom... og vel egentlig også når jeg kigger i appen over hvornår jeg gik ud fra at jeg havde ÆL, for det var d. 7, selvom ÆL-slim godt nok var sparsom...

Men uanset, så har en let kvalme og manglende kaffelyst meldt sig over de sidste dage, så med mindre det hele bare er noget der foregår i mit hoved, så kommer stregen nok tydligere på mandag når jeg regner med at teste igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den var positiv :wub:kuller

Manden og jeg blev enige om at jeg skulle trste i går, da jeg har aftenvagt i dag og i morgen, så der ville vi ikke se hinanden... så i går morges var det, og den så sådan ud :7himmel

Også den er lidt tydligere i virkeligheden... så nu er jeg ikke i tvivl længere, vi skal have nr 3 :kuller

20210125_071649.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER