Flowerpigen

Erfaringer om langsom starter søges. Hjælp

2 indlæg i dette emne

Kære jer. 
Og glædelig jul! 
 

Jeg har i dag været til en tidlig scanning. Jeg havde sidste menstruation 11/11, og skulle derfor være ca. 6+1 i dag. 
Men da vi kom til scanningen, var der kun den sorte sø at se. Intet andet. Så nedslående. 
Damen spørger mig, hvornår jeg testede positiv. Det gjorde jeg d. 4/12 dvs. 3+3. 
 

Hun siger, at scanningen sådan set ser fin ud hvis jeg nu kun var 4-5 uger henne. 

Men hun er bekymret over, at jeg testede positiv allerede 4/12 og at der så ikke kan ses noget nu. 
 

Kan det her være en langsom starter?? Jeg kan virkelig ikke holde det ud. 
Min mave er virkelig stor og oppustet, har kvalme stort set hele dagen lang, ondt i lænden og syge humørsvingninger. 
 

Jeg var også gravid tilbage i sommers hvor  jeg endte med en MA i uge 10. Der var fostret dødt 8+2. Der endte jeg i en kirurgisk abort og er derfor hunderæd for, at denne graviditet ikke bliver til noget. 
Jeg kan slet ikke overskue det.
 

Har nogle af jer herinde oplevet noget lignende? Langsom starter?

Håber I vil dele jeres erfaringer. 

 

Jeg vedhæfter lige billeder af mine graviditetstest gennem de sidste par uger + test fra i dag, så man kan se stigningen, samt scanningsbillede 
 

 

43FD63F7-23DE-41A2-8DAC-606C7CF12363.png

E1FEF4EA-C734-402B-8B2A-29D529BE0AEE.jpeg

65AF10B7-FF75-4974-8961-B4B9147F4582.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ingen erfaring med det, men ville ikke forlade tråden uden at sige æv. Er der nogen update fra dig? nu er der jo gået lidt tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER