Posted December 13, 2020 Hej sødeste piger :-) Jeg har lige brug for keres hjælp endnu en gang. Har her til morgen taget en gravitetstest (se billede). - Er den virkelig positiv? Jeg tør næsten ikke tro det :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2020 Den er da SÅ positiv mine har været mere utydlige ved begge mine unger til jeg var 6+ eller sådan noget Stort tillykke hvor langt er du? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2020 12 hours ago, SuperKlar said: Den er da SÅ positiv mine har været mere utydlige ved begge mine unger til jeg var 6+ eller sådan noget Stort tillykke hvor langt er du? Jeg er kun 3+6, så meget tidligt. - Det er også derfor jeg ikke helt tør tro på det endnu :-D det er så vildt.. (!!) Jeg ‘burde’ først kunne teste det om 2 dage, da det er der jeg skulle have mens. Men jeg kunne ikke vente :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2020 7 hours ago, MrsMom said: Så fin positiv Jubiiiii!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2020 5 hours ago, Håbefuld said: Jeg er i lignende situation .. ved heller ikke om jeg er. Så kan godt følge dig ! Jeg vil sige den er der, ikke tydeligt, men den kan ses... prøv igen om et par dage, så skulle der gerne være udvikling Men et forsigtigt tillykke herfra Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2020 Så fin positiv har du tester igen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2021 On 16.12.2020 at 10:27 PM, SuperKlar said: Jeg vil sige den er der, ikke tydeligt, men den kan ses... prøv igen om et par dage, så skulle der gerne være udvikling Men et forsigtigt tillykke herfra Beklager det sene svar :-) Jeg har været til tidlig scanning og den er god nok. Jeg er gravid og alt så fint ud :-D Er så glad! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2021 On 23.12.2020 at 5:11 AM, Mor til fnug said: Så fin positiv har du tester igen? Ja det har jeg, har testet som en gal og alle var positive :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2021 On 1/3/2021 at 9:39 PM, Kattepigen said: Beklager det sene svar :-) Jeg har været til tidlig scanning og den er god nok. Jeg er gravid og alt så fint ud :-D Er så glad! Ej hvor dejligt stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites