SuperKlar

Igang igen

3 indlæg i dette emne

Så røg spiralen i dag, så nu går projekt baby3 igang! 

 

Vildt at tænke på at det er sidste projekt baby, for vi skal ikke have flere end det!

Nogen vil nok mene det er helt hen i vejret at vi vil have nr 3... med 2 skønne unger, en mand med dårlig ryg, hjerneskade og fibromyalgi, og mig der næsten lige har været nede i en længere periode med stress... og indrømmet, så kunne det da nok have været timet bedre, men det er nu vi føler os klar til at forsøge igen! Og min læge som jo selvfølgelig har været temmelig involveret i min sygemelding, var helt med på at vi gerne vil have en mere, og når han ikke gør det mindste for at tale mig fra det, tænker jeg da at han også mener jeg er klar til det :chin:

 

Det er sjovt som tiden ændre sig med det samme... normalt går tiden hurtigt, alt for hurtigt, men det er som om at i det øjeblik spiralen røg, ændrede tiden hastighed, og nu virker det som en evighed til forventer mens, og ikke mindst æl derefter :prik

 

Nå, ved ikke helt hvad jeg vil med det her, men måske egentlig bare melde mig på banen, og måske lige komme af med nogle af de tanker og følelser jeg ikke lige kan dele med andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså der er ikke noget der hedder god timing til en baby, der vil altid være ET ELLER ANDET som godt kunne ha passet lidt bedre ;) 

 

men kæmpe tillykke med at i nu aktivt er gået igang!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER