Line97

2 bio i streg

2 indlæg i dette emne

Hej alle sammen 

Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby.

Stoppede med p piller sidst i juni i år, og min mens kom med det samme med en cyklus på 28 dage. 

Jeg er 23 år, og fik for nogle år siden en abort pga. uønsket graviditet. 

Jeg er vildt frustreret over at jeg nu har oplevet 2 bio i streg, er det virkelig normalt ? 

Første gang testede jeg tideligt, men min mens kom 2 dage forsinket. Denne gang var den 8 dage forsinket. Fik begge gange meget svagt positiv inden tid, men som aldrig helt blev tydligere

Er der nogen der har oplevet noget af det samme, kan bare mærke at jeg bliver mere og mere ked af det og opgivende, samtidig med at frygten for at tabe er større og større for hver dag. 

Det skal siges at efter denne gang er smøgerne blevet kvittet helt! Da jeg også er bange for, at dette kan have betydning for de 2 bio jeg har oplevet.

Håber der sidder nogle derude, som måske har oplevet noget lignende Og kan give nogle gode råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aborter er uhyggeligt normale. Jeg selv har ved begge graviditeter oplevet en abort først, og så har det holdt ved, ved den næste graviditet. (Forstået sådan at jeg har været gravid 4 gange, men har kun 2 børn) 

 

Jeg tænker at det er vigtigt at man forsøger at forholde sig håbefuld, forlige sig med tanken om at ender det i en abort, skulle det ikke ha været. Kroppen er jo heldigvis god til at fortælle tidligt hvis der er noget gal. 
 

håber det er gået lidt mere glat siden, siden det er noget tid siden dette opslag :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER