Kath38

Vil gerne have en baby #update 13/9

23 indlæg i dette emne

Hej herinde

 

Lige en kort hilsen fra mig.


Jeg har 2 drenge på 7 og 9 år fra tidligere ægteskab. Nu er tiden kommet til at min dejlige kæreste og jeg vil prøve om vi kan få én sammen.

 

Jeg tog den sidste p-pille den 15/8 så projektet er stadig helt nyt. Jeg havde mens første dag den 18/8, så hvis min cyklus er bare nogenlunde normal, vil jeg jo have ÆL i disse dage. Har da også tegnene herpå med murren, niven, oppustethed og øget udflåd.

 

Jeg har kun taget p-piller siden januar (havde kobberspiral før det) så har jo en forhåbning om at kroppen hurtigt genfinder sig selv, så den positive test hurtigt finder vores vej.

 

Men nu må vi se hvordan det går. Er i hvert fald optimistisk og hvis ikke mens kommer først, skal jeg teste den 15/9... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger da lige med her \o/ held og lykke! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, DITWIH said:

Følger da lige med her \o/ held og lykke! :) 

 

Mange tak :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kroppen tricker mig allerede SÅ meget lige nu. Har stadig murren og strammen og har lige søgt på hvor tidligt ligamentsmerter reelt kunne starte.

 

Konstaterede at det ikke kunne være det så tidligt, for hvad vil jeg være hvis det er? Omk 2+1 eller noget.

 

Trak på skuldrene, spiste et par ostehaps og gik ud i haven...og nu har jeg mega kvalme. Det bliver dælme en sej omgang at nå til baby... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fuldstændig som dig. Vi har været igang siden juni, men i denne måned har jeg haft mureren, stikken og kvalme siden 2 dage efter ægløsning :prik så meget, at jeg faktisk går rundt og er ret utilpas hele dagen og ikke rigtig magter arbejde og familie. Men jeg tænker som dig, at det simpelthen ikke kan passe, at det er det jeg mærker så tidligt, lige nu er der længe til mens/test dag :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, LiseML said:

Jeg har det fuldstændig som dig. Vi har været igang siden juni, men i denne måned har jeg haft mureren, stikken og kvalme siden 2 dage efter ægløsning :prik så meget, at jeg faktisk går rundt og er ret utilpas hele dagen og ikke rigtig magter arbejde og familie. Men jeg tænker som dig, at det simpelthen ikke kan passe, at det er det jeg mærker så tidligt, lige nu er der længe til mens/test dag :wacko

Godt at høre at jeg ikke er alene her... 

 

Hvordan har dine andre cyklusser været? 

 

I dag er faktisk okay. Har ikke så ondt (kun dårlig mave :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går eftermiddags havde jeg lidt svagt lyserødt på papiret. Tænker dog at det er alt for tidlig til implantationsblødning, så tror bare kroppen spiller sit eget spil. 

 

I dag har faktisk været okay. Jeg er stadig tung og træt i kroppen og har her til aften haft lidt sidestik-agtig i venstre side, men ellers okay... 

 

Jeg føler mig faktisk gravid, selvom jeg ikke rigtig tør tro på at det skal lykkedes i første forsøg. Men nu må vi se hvad de næste uger bringer... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en hurtig update herfra... 

 

Har ikke rigtig haft symptomer de sidste par dage udover øget tissetrang og :hophop der pludselig hopper mere når jeg går grundet tyngde - de er ikke ømme... 

 

Hvis der er en lille spire vil jeg være 3+0 i dag og den ene dag er jeg sikker på at der er gevinst og den næste dag er jeg overbevist om at det er bluf. Den næste uge indtil jeg kan teste bliver laaaang... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3.9.2020 at 1:15 PM, Kath38 said:

Godt at høre at jeg ikke er alene her... 

 

Hvordan har dine andre cyklusser været? 

 

I dag er faktisk okay. Har ikke så ondt (kun dårlig mave :ba

Jamen de har været helt almindelige. Ondt ved ægløsning og så kom der ømme babser i 3-4 dage efter æl og så gik det over igen, denne gang er de slet ikke ømme :chin:

Mine symptomer er i denne uge stort set forsvundet, udover en underlig følelse i mit underliv, som jeg ikke husker fra min 2 sidste graviditeter, så tænker ikke jeg er gravid, men overvejer om jeg kan have blærebetændelse, for det føles ikke sådan mens agtigt, men mere trækkende ude fra siderne og lidt svigende. Jeg har haft blærebetændelse mange gange, men det plejer ikke at føles sådan, så synes det hele er lidt underligt lige nu :blink

Men mens burde komme på lørdag, så nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tror også at jeg i den ene af mine graviditeter havde haft en masse snyde symptomer og negative tests og den måned jeg var gravid var der næsten intet at mærke... 

 

Her svinger det også lidt. Jeg har mest murren i underlivet og mens smerter og så prikker det lidt i :hophop men ikke sådan at de er ømme. Synes der er lang tid til tirsdag hvor jeg kan teste, så kunne godt finde på at smug teste på søndag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt for spændende... 

 

Kom også til at teste over middag, med en calmed og det skal man lade være med. 

 

Nu tror jeg bare jeg venter til tirsdag, så jeg ikke får flere uklare teste :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ville lige ligge et billede op af testen for man kan faktisk godt ane stregen...Men billedet er for stort... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du smider det igennem paint kan du snyde den mindre i størrelse :) 

 

Det gjorde jeg i fordums tid her på BK xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun på fra mobilen, så har ikke rigtig noget der kan reducere i størrelsen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

kan nok godt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige ane at der er noget :) men ja prøv at give det et par dage

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, DITWIH said:

kan nok godt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige ane at der er noget :) men ja prøv at give det et par dage

 

Ja men det er som sagt også kun 3+0, så nu vil jeg prøve og se om jeg ikke kan holde den til tirsdag hvor jeg er 4+0 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kath38 said:

Ja men det er som sagt også kun 3+0, så nu vil jeg prøve og se om jeg ikke kan holde den til tirsdag hvor jeg er 4+0 :whistling

Altid fint lige at give det et par dage :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5

Jeg vågnede kl 6 og kunne ikke sove mere. Stod op, gik på toilet og lavede denne fine (dog lidt svage) test hvor stregen forsigtig kiggede frem inden for tid. 

Nu tør jeg godt tro på det :glad

IMG_20200913_080827.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Kath38 said:

3+5

Jeg vågnede kl 6 og kunne ikke sove mere. Stod op, gik på toilet og lavede denne fine (dog lidt svage) test hvor stregen forsigtig kiggede frem inden for tid. 

Nu tør jeg godt tro på det :glad

IMG_20200913_080827.jpg

Woooooo den er da positiv \o/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaa :glad

 

Tester dog alligevel på tirsdag 4+0 for at være helt sikker på at det ikke er en snyder... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Kath38 said:

Jaaaaaaa :glad

 

Tester dog alligevel på tirsdag 4+0 for at være helt sikker på at det ikke er en snyder... 

god ide :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER