Projektbaby1

Inofolic

2 indlæg i dette emne

Hej alle 

Jeg står og venter på, at skulle til gynækolog for at tjekkes for pcos, da min læge mistænker dette, grundet forhøjet testosteron og ingen mens eller ægløsning... 

  

Jeg er dog lidt utålmodig og har undersøgt at Inofolic skulle have stor effekt både hos folk med pcos, men også folk der ikke har det. 
Er der nogen, som har erfaring med det og  virker det? 

Er det dumt at begynde på dem, uden at snakke med lægen eller gynækolog eller kan jeg sagtens prøve det af og håbe der sker noget, inden jeg skal til gynækolog? 
 

Håber I kan hjælpe❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 13/7/2020 at 9:55 PM, Projektbaby1 said:

Hej alle 

Jeg står og venter på, at skulle til gynækolog for at tjekkes for pcos, da min læge mistænker dette, grundet forhøjet testosteron og ingen mens eller ægløsning... 

  

Jeg er dog lidt utålmodig og har undersøgt at Inofolic skulle have stor effekt både hos folk med pcos, men også folk der ikke har det. 
Er der nogen, som har erfaring med det og  virker det? 

Er det dumt at begynde på dem, uden at snakke med lægen eller gynækolog eller kan jeg sagtens prøve det af og håbe der sker noget, inden jeg skal til gynækolog? 
 

Håber I kan hjælpe❤️

 

Jeg har ikke selv erfaring med det, men ville helt sikkert vente indtil at du har rådført dig med læge/gyn. 

Engang imellem, når man ved at man er på vej til at få hjælp/få noget undersøgt begynder kroppen (og hovedet) at slappe af på en anden måde. 

underforstået det kan hjælpe én til at man fokuserer nær så meget på "æv, nu er det endnu en cyklus hvor den ikke sad, hvorfor kan jeg ikke blive gravid?!", og ved at man gør det mindre hjælper det til at det er nemmere <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER