Projektbaby1

Positiv eller negativ test

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har her til morgen taget en graviditetstest, som jeg synes er meget svag positiv. De andre gange, at jeg har taget en test, har der aldrig været sådan en svag skyggestreg, men synes jeg kunne ane det her til morgen, at der en meget svag streg. Havde så en tid til lægen i formiddags, så spurgte om hun ikke lige kunne teste mig, men den viste sig at være negativ. Jeg sidder nu og er mega forvirret, hvad siger I? Kan I ane en svag positiv streg? Og har I oplevet at teste positiv derhjemme og negativ hos lægen? 
 

 

F4225EF3-0DCA-4CAE-BFC6-B8B7B3B5C6F1.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige den er positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligner svag positiv, dog meget svag. 
Jeg mener at man som tommelfinger regel siger at man skal kunne holde testen i strakt arm og stadig kunne se to streger før den er positiv :) 

det er noget tid siden du postede billedet, jeg håber at det holdte stik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej 

Den holdt ikke stik, desværre.. Lægen mistænker måske jeg har pcos, da jeg ikke har fået mens og blodprøver viser, at jeg har for meget af det mandlige kønshormon...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Projektbaby1 said:

Hej 

Den holdt ikke stik, desværre.. Lægen mistænker måske jeg har pcos, da jeg ikke har fået mens og blodprøver viser, at jeg har for meget af det mandlige kønshormon...


er du blevet henvist til gynækolog for at få det endelig påvist?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er blevet henvist og har fået tid engang start august. Er meget bekymret for, om det skulle være det, da jeg frygter at skulle igennem flere års kamp om at få

børn... 

Ved ikke om man kan have forhøjet testosteron, uden at have pcos. For så vidt jeg kan læse mig frem til, så hvis man har forhøjet testosteron som kvinde er det pcos. Men skal ikke kunne gøre mig klog på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Projektbaby1 said:

Ja, er blevet henvist og har fået tid engang start august. Er meget bekymret for, om det skulle være det, da jeg frygter at skulle igennem flere års kamp om at få

børn... 

Ved ikke om man kan have forhøjet testosteron, uden at have pcos. For så vidt jeg kan læse mig frem til, så hvis man har forhøjet testosteron som kvinde er det pcos. Men skal ikke kunne gøre mig klog på det...


jeg kan ærligt heller ikke huske det :) 

har selv pco, og har da kunnet blive gravid 4 gange trods det de sidste 10 år. 
 

men det kan tage lang tid. Line tog halvandet år at få produceret, og ja i den nuværende periode er vi på 7. Måned nu. 
 

Mine cyklus er omtrent 40 dage lange. 
 

de siger jo gerne at med pco skal man helst holde sig fra sukker da det kan forværre symptomerne (og gøre der sværere at blive gravid). Indrømmet har jeg ikke været god til at holde mig fra sukker i lang tid nu XD kunne være det hjalp :) 

 

 

i alle tilfælde; ved at få vished er der nogle foranstaltninger i kan tage hensyn til som kan forbedre chancerne :) :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER