ProjektBaby20

Drømmetydning

2 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Jeg er helt ny herinde :D

Min mand og jeg har prøvet at opnå graviditet i flere år nu - det viser sig at min mand har moderat nedsat sædkvalitet :blink Vi kan desværre ikke komme i behandling endnu, da jeg er for overvægtig. Min fertilitet er ellers ifølge gyn helt i top :cool:

 

I nat havde jeg en mærkværdig drøm. Jeg drømte at jeg tog en masse graviditetsteste på samme tid, og de var alle bragende positive. Det har jeg aldrig oplevet før :chin: Er der nogle af Jer der har prøvet at drømme det samme hvor det er endt ud i en positiv test i virkeligheden?
 

Manden og jeg har været MEGET aktive (:whistling) siden d. 1. maj hvor min mens sluttede. Jeg tør ikke teste endnu, da jeg i dag kun er 3+2 (hvis gravid) Jeg har en underlig fornemmelse - som om min underbevidsthed ved jeg er gravid. Jeg kan ikke forklare det bedre ;) Jeg er konstant øm i underlivet, og i dag efter endnu en hyggestund, var der lidt brunt udflåd på papiret :chin:

 

Hvad siger I? Nogle positive historier? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, i dag kommer der en smule lyserødt udflåd (3+3) :chin: Ikke i trusserne - kun på papiret ved toiletbesøg. 
 

Jeg må købe en test i dag og teste i morgen tidlig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER