Karinab

Hjælp til at tyde test?

6 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny herinde.

Min kæreste og jeg har prøvet i 14 måneder og har i går talt om at blive testet ved lægen.

Men min krop ter’ sig dog en lille bitte anelse anderledes, så jeg har testet i dag og tør ikke tro på det :ninja Tror jeg er det man kalder 4+2. (Måske, er ikke lige helt med på baby koderne endnu)

Vi er gamle :whistling 40 og 45 og har fået afvide, at vi har 7% chance for at blive gravide :baby1

Jeg ved SLET ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, men jeg kan ikke få tørret mit kæmpe smil af mine læber!

Jeg skriver nu, fordi jeg simpelthen er SÅ usikker.

Er det virkelig sandt?

Kan det være en fejl? (Vi havde samleje i nat. Kan det somehow være “rester” af aktiviten der fejl agtigt kan måles som positiv)

Er den overhovedet positiv?

Hvordan filan sikrer jeg mig, at jeg forbliver gravid?!? :chin:

Mit hjerte galoperer med 200 i timen - er det dårligt for baby??

Hjælp :D:cool:

P.s Hvor mange test’s i døgnet er fair at tage. 10?? :):)


Med forvirrende hilsner fra Karina

7EE17E83-014C-4FA9-BB43-29AFD6F6FA97.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg kan godt se en streg - og en streg uanset hvor tydelig den er. Så TILLYKKE.

Da jeg testede positiv efter behandling testede jeg 6 gange for at være sikker :D og derefter jævnligt, for lige at være sikker igen :D Jeg tror det er meget normalt ;)

 

Ud over det kan man vist ikke gøre det vilde... være glad, nyde det, sørge for ikke at stresse.

 

Håber det holder ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære MrsMom

Tusind tak for dit svar! Det var en stor lettelse for mig at læse :)

 

Jeg vil tage imod dit råd, læne mig tilbage, slappe af og nyde øjeblikket :loveshower
 

Jeg vil se om jeg kan vente 48 timer (nu kun 26 tilbage) før jeg igen tester. Ellers bliver jeg skør oveni knolden :wacko

 

Venlig hilsen fra Karina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, testen er positiv (og har intet med sædrester at gøre ;):loveshower

Som mrs mom siger, så er der vist desværre ikke så meget man kan gøre udover at prøve at nyde det (og selvfølgelig følge anbefaler ift kost og motion) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, hvis du overvejer adoption, så kontakt asngweh@gmail.com, hvis du er interesseret i adoption af børn. Min mand og jeg adopterede herfra privat. Tak

 

Sabine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mor til fnug

 

Mange tak for dit svar :)

Det er dejligt at vi nu er 3 der ser det samme + min krop ter sig mildest talt mystisk! Så et eller andet er i gære. Håber bare det lykkes. Havde det på samme måde i december hvor det pludselig forsvandt og jeg blødte.

Ja kost er i fokus endnu mere nu og må hellere gøre alvor af lidt flere gå ture :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER