Junkersen

Hvad tænker i?

9 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

 

Håber at i alle har det godt i denne lidt mærkelige tid.

 

Dette er mit første indlæg herinde, og jeg håber inderligt på at mit opslag vil blive taget godt imod :)

 

Min kæreste og jeg fik for 3 år siden vores dreng Loui. Og købte naturligvis en Barnets Bog. Intentionerne om at fylde bogen ud var gode, men vi må erkende at vi desværre ikke har fået det gjort tilstrækkeligt.

 

Derfor fik vi en god idé. Vi ville gøre det digitalt. Så man altid har sin Babybog ved hånden. Og kan uploade billeder. Skrive citater ind osv osv.

 

Vi er derfor gået i gang med at udvikle en hjemmeside hvor man kan designe sin helt egen og unikke Babybog, samt uploade indhold og meget mere.

 

Jeg er vildt nysgerrig omkring hvad i umiddelbart synes om ideén? Og ville i bruge den?

 

Skriv endelig spørgsmål og andet hvis i savner en uddybning, men vil heller ikke trætte jer med for lang en besked.

 

Jeg glæder mig til at høre jeres svar:)

 

På forhånd tak.

Casper, Pernille & Loui.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en rigtig god idé :) jeg har heller ikke gået udfyldt barnets bog :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Mange tak for feedbacken :) Det hjælper os meget.

Tror du, at du nemmere, ville have fået den udfyldt hvis det var digitalt?

 

Casper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker for mit vedkommende at det ville være nemmere, og at jeg ville huske at få det udfyldt hvis det lå digitalt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har det godt. Jeg anmoder om, at hvis du har en løsning, så del din oplevelse med os. Ser frem til https://apikay.com/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 5/2/2020 at 3:24 AM, Junkersen said:

Hej Allesammen.

 

Håber at i alle har det godt i denne lidt mærkelige tid.

 

Dette er mit første indlæg herinde, og jeg håber inderligt på at mit opslag vil blive taget godt imod :)

 

Min kæreste og jeg fik for 3 år siden vores dreng Loui. Og købte naturligvis en Barnets Bog. Intentionerne om at fylde bogen ud var gode, men vi må erkende at vi desværre ikke har fået det gjort tilstrækkeligt.

 

Derfor fik vi en god idé. Vi ville gøre det digitalt. Så man altid har sin Babybog ved hånden. Og kan uploade billeder. Skrive citater ind osv osv.

 

Vi er derfor gået i gang med at udvikle en hjemmeside hvor man kan designe sin helt egen og unikke Babybog, samt uploade indhold og meget mere.

 

Jeg er vildt nysgerrig omkring hvad i umiddelbart synes om ideén? Og ville i bruge den?

 

Skriv endelig spørgsmål og andet hvis i savner en uddybning, men vil heller ikke trætte jer med for lang en besked.

 

Jeg glæder mig til at høre jeres svar:)

 

På forhånd tak.

Casper, Pernille & Loui.

Dette er en genial idé. Hvor meget koster det at lave en?

/Mike Skribent på sportfokus.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

It's awesome no doubt but could you please recommend to me the best way to find Northell authentic to get boost our SEO ranking, please?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

This stuff i great, no doubt but I have a little bit confusions, could you please have a look on my easysheet and please recommend the best solution how can I improve it pelase

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER