cille.sigrun

Alkoholfri øl

5 indlæg i dette emne

Har i noget tid haft en stor træng til øl og da jeg er gravid kan jeg jo ikke drikke øl med alkohol. Har ledt lidt rundt på nettet og fundet frem til at de på siden https://lowalcohol.dk/alkoholfrit/alkoholfri-oel/ skriver at, alkoholfri øl stadig kan indholde op til 0,5% alkohol.

 

Selvom 0,5% alkohol er utroligt lidt, så gøre det mig stadig en smule bekymret. Er det noget i ville gøre hvis i havde en trang til øl? Hvis ja, hvilke alkoholfrie øl kan i anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Royal har vidst en øl med 0,0% alkohol i. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo nok hellere ikke det store problem med 0.5 procent alkohol. Tænk på vores forældre og de glade 70´ere, 80´ere og tildels 90´ere. Selvfølgelig kan foster tage skade af alkohol, men jeg tror vi snakker om andre mængder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan helt sikkert finde helt alkoholfri øl i butikken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en drøm om at åbne mit eget bryggeri. Jeg ledte længe efter udstyr, og en ven anbefalede mig et godt sted, hvor jeg købte alt, hvad jeg havde brug for til mit fadølsanlæg ! God hjemmeside og gode eksperter anbefalede alt, hvad jeg havde brug for til en rimelig pris! Jeg anbefaler disse fyre til alle, der ønsker at komme ind i denne branche!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER