raylewis

PRIVAT SÆDDONOR?

7 indlæg i dette emne

41 år gammel . far til 2 - søger ikke sex-- er gerne donor i hele DK - 185 cm høj . grønne øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej jeg er også mand der gerne vil tilbyde hjælp med graviditet,  må jeg spørge dig om du har erfaringer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg har overvejet at bruge en privat sæddonor men er nervøs for eventuelle sygdomme og/eller at donor pludselig ønsker at være i barnets liv. Jeg er i et lesbisk forhold så barnet kommer til at have to mødre og jeg ønsker ikke en bio far skal være i barnets liv da det allerede kommer til at have to forældre og jeg ikke ønsket forvirring for barnet. Hvordan kan man sikre sig imod de ting? Mvh desperat men bekymret kvinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Selly said:

Hej. Jeg har overvejet at bruge en privat sæddonor men er nervøs for eventuelle sygdomme og/eller at donor pludselig ønsker at være i barnets liv. Jeg er i et lesbisk forhold så barnet kommer til at have to mødre og jeg ønsker ikke en bio far skal være i barnets liv da det allerede kommer til at have to forældre og jeg ikke ønsket forvirring for barnet. Hvordan kan man sikre sig imod de ting? Mvh desperat men bekymret kvinde.

   jeg er sund og rask...ikke ryger og afholdsmand...frisk sæd benyttes via sprøjte..ville blive glad for nyheder under opvæksten,men ellers er barnet dit/jeres

 

   HAKKE2003@YAHOO.DK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Jeg hjælper også gerne med sæd af god kvalitet.

 

Jeg har været donor 2 gange tidligere

 

Skriv til min mail for yderligere info: lars.kr11@gmail.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hjælper gerne, er 193 cm vejer 100 kg har brune øjne og er intelligent er iøvrigt sygdomsfri. Jeg er far til 2 sunde og raske børn. Ønsker ikke sex men vil bare gerne hjælpe. Min mail er salgschefenfyn@hotmail.com.   Ps ønsker ikke at involvere mig efter graviditet bare en sms i ny og næ om hvordan det går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8.2.2022 at 3:21 PM, Selly said:

Hej. Jeg har overvejet at bruge en privat sæddonor men er nervøs for eventuelle sygdomme og/eller at donor pludselig ønsker at være i barnets liv. Jeg er i et lesbisk forhold så barnet kommer til at have to mødre og jeg ønsker ikke en bio far skal være i barnets liv da det allerede kommer til at have to forældre og jeg ikke ønsket forvirring for barnet. Hvordan kan man sikre sig imod de ting? Mvh desperat men bekymret kvinde.

 

17 minutes ago, Hjælpen said:

Hej jeg hjælper gerne, er 193 cm vejer 100 kg har brune øjne og er intelligent er iøvrigt sygdomsfri. Jeg er far til 2 sunde og raske børn. Ønsker ikke sex men vil bare gerne hjælpe. Min mail er salgschefenfyn@hotmail.com.   Ps ønsker ikke at involvere mig efter graviditet bare en sms i ny og næ om hvordan det går

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER