Marianne1983

Cykel væltede

4 indlæg i dette emne

Har d så dårligt. Var ude cykle med min søn i cykelstol. På et tidspunkt stopper jeg og blæsten tager cyklen der er kommet i ubalance. Cyklen tipper til siden så jeg vælter og cyklen vælter. Er så bamge for om der kan være sker min søn noget. Han havde hjelm på. Har nogen prøvet noget lignende? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Marianne1983 said:

Har d så dårligt. Var ude cykle med min søn i cykelstol. På et tidspunkt stopper jeg og blæsten tager cyklen der er kommet i ubalance. Cyklen tipper til siden så jeg vælter og cyklen vælter. Er så bamge for om der kan være sker min søn noget. Han havde hjelm på. Har nogen prøvet noget lignende? 

Altså min datter væltede på sin cykel engang, men der skete langt fra noget alvorligt. 
 

jeg formoder at i begge havde cykelhjelm på? Du kan, hvis det gør dig mere tryg, ringe til egen læge og høre ad. Du vil sandsynligvis blive vejledt i at holde øje med tegn på hjernerystelse, eller ændret adfærd. 
 

Og for at slutte af - det er hvad der sker :) uheld sker for børn såvel som for voksne. Du har ikke gjort noget med overlæg, men forstår godt at du stadig har dårlig samvittighed/har det skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Ja har også været ved læge og der var ikke noget umiddelbart. Men er bare bange for der alligevel kan være sket noget. Jo vi havde hjelm på men tænker d ikke er nogen garanti? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er rigtig at have cykelhjelm ikke skærmer en mod alting :)

Men hold øje med om hans adfærd ændrer sig, det er det bedste du kan gøre :) 

 

Dét sagt forstår jeg godt at du stadig er bekymret. Det tænker jeg er ens lod som mor :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER