Sign in to follow this  
Followers 0
jensenhanne198@gmail.com

Udskiftning af vinduer

2 posts in this topic

Hej alle. Jeg ved, at det måske ikke er det helt rette forum, men jeg tænker alligevel at give det et forsøg. Vi er i gang med et større renoveringsprojekt derhjemme, og vi har lige fundet ud af, at vinduerne på hele overetagen skal skiftes... Det kan jeg absolut ikke overskue, og det er da heller ikke en helt billig affære. Jeg har ingen forstand på vinduer, så jeg vil høre, om I har nogle tips til, hvad man skal kigge efter? Hvor køber man de bedste vinduer som samtidig ikke koster det hvide ud af øjnene? Jeg har selv kigget på nogle online på Sparvinduer, men jeg er virkelig i tvivl om det er en god idé at købe sådan noget online. Plusset er dog noget af en prisbesparelse.... :whistling

Hjælp en mor i nød!!! 

Håber at høre fra nogle af jer, hvis I selv har været i gang med udskiftning af vinduer 

Annonce ♥

Jeg er godt nok svar skyldig, må jeg ærligt indrømme :chin:

I har ingen venner, bekendte, naboer eller familie som er håndværkere/hænderne godt skruet på som kunne hjælpe jer, dels med udskiftningen, dels med at finde vinduer?

Engang imellem kan man være sindssygt heldigt at finde vinduer brugt. Prøv enten marketsplace, eller søge efter brugte vinduer. :) 

Annonce ♥