Signe2424

Træning efter bebs

3 indlæg i dette emne

Hejsa!

 

Jeg har altid været aktiv og trænet forholdsvis meget. Jeg har altid ment, at ekstraudstyr til motion var overvurderet, fordi det var unødvendigt. 

Mit første barns fødsel var lidt kompliceret og jeg har siden været meget opmærksom på at leve et sundt liv. Her bed min tidligere smarte mening om træningsudstyr mig i røven. Det viste sig nemlig, at jeg måtte æde mine ord i mig. Jeg fik simpelthen anbefalet af min læge at anskaffe mig et Smartwatch, fordi de kan notere alle dine sundhedsdata og ikke mindst hjælpe dig i gang i løbet af dagen, hvis du ikke har bevæget dig nok. Derudover kan man åbenbart få detaljer omkring sit hjerte, hvor man kan se om man har normal hjertebanken eller det er uregelmæssigt. På den måde kan man forebygge en masse sygdomme. 

Så hvis I ikke har et endnu, vil jeg varmt anbefale jer et skaffe et Smartwatch ur, også selv om I ikke dyrker meget motion i hverdagen.

 

Mvh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Signe,

Tak for tippet, det er altid rart at få gode råd med på vejen, når kroppen enten har været eller er igang med en transformation. Det er første gang jeg selv er gravid, og er selv meget nervøs for hvordan jeg skal agere. Skal jeg blive ved med at træne eller stoppe? Måske ændre min træning? Synes det er svært.

 

Går til noget gravid massage hos en dygtig fysioterapeut, men jeg ved godt det ikke er nok og at det kræver noget mere. Det kan være du har nogle tips til hvilken træning du selv laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afhængigt af hvor du bor er der også graviditets og efter fødsels træning. 
jeg var på et hold i Silkeborg, som en i min mødregruppe afholdte, og det var fantastisk! Vi var sammen om at træne og i forståelsen om at de små ikke altid var enige i at mor skulle ha lov til at tabe et par kilo ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER