mayush

Skør af "indbildte" symptomer

3 indlæg i dette emne

Hej I kære soon-to-be preggos,

 

jeg har brug for lidt råd, eller måske bare et genkendende nik.. Tog min kobberspiral ud i sommers, og har nu ventet tålmodigt på en udebleven mens i ca 5 måneder.

Skulle have haft mens omkring jul, men den kom aldrig. I stedet fortsatte mine bryster at vokse og smerte. Tog en test efter 5 dage som var komplet negativ. Så kom "mensen" nytårsaften, dvs 7 dage forsinket, lidt brunlig og måske en teske totalt, og varede kun 1 dag, akkompagneret af mens lignende smerter. Havde faldet på blank is dagen inden og slået hovedet ret hårdt og kunne ikke lade være med at tænke, at det havde forårsaget en meget tidlig spontan abort.. Blødningen forsvandt dog hurtigt, men kom tilbage som en sublim plet i trussen efter 3 dage. Implantatblødning!!! Tænkte jeg straks. Jeg tvang min stakkels mor som selvfølgelig også længes efter sit første barnebarn, at lave ultralyd på hendes onkologiske ekspedition kl lort om natten, hvor vi observerede "et eller andet".. Måske, noget på vej ud. Eller måske noget andet, eller måske intet (hun er ikke obstetriker men cancerlæge).

Tog en test igen 6 dage efter den første blødning, og lige meget hvor meget jeg gloede på den, var der ikke to streger at skimte, kun en, en meget irriterende ensom og stædig streg.

 

Jeg synes fortsat, at jeg har symptomer. Hovedpine og kvalme som kommer og går, kløende og følsomme brystvorter, store og tunge bryster, mærkelige smerter i hele kroppen, svagt forhøjet temperatur. Lyder jeg skør? Jeg føler mig i hvert fald skør.

 

Kender I det? Hvor længe gik der, inden jeres test var positiv? Er der nogen af jer, som stadig fik negativt resultat i uge 5?

 

Kærlige ord og gode råd modtages med kyshånd :* 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må jeg spørge om du var/er gravid nu? Jeg tror det er helt normalt at opleve symptomer på graviditet, når man prøver at blive gravid, da man jo er ekstra opmærksom på sin krop i netop denne tid, men dine oplevelser lyder da lidt voldsomme? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine tidligere forsøg, især under tilblivelsen af Line, havde jeg snyde symptomer i hver evig eneste cyklus. 10 dage op til mens begyndte jeg ar blive lettere kvalm, ømme brystvorter m.m. Og så Gik min mens også lige 4-5 dage over tid <_< så kender alt til de dumme snyde symptomer! 
 

har heldigvis ikke mærket så meget til dem her under projekt fersken 3.0. 
 

er du gravid nu, eller hvorn står det til? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER