babymaking22

Brug for hjælp - cyklus

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Sagen er den at jeg i sidste måned bemærkede at min ægløsning kom senere end "forventet", altså 5 dage senere.

Der nåede kæresten og jeg ikke at dyrke sex, og derfor resulterede det selvfølgelig ikke i en graviditet.

I denne cyklus er min ægløsning igen kommet senere end forventet, altså 4 dage senere.

Her har vi både haft sex før og efter, og min cyklus ligger på omkring 30 dage. Men har det nogen betydning for chancen for at opnå en graviditet? 

Er vores chancer dårligere, fordi at ægløsning falder senere? Det skal lige siges at jeg tydeligt kan mærke når jeg har ÆL, da det gør vanvittigt ondt. 

Derudover oplever jeg nu, 3 dage efter æl at have murren i underlivet og lænden, hvilket ikke er oplevet før. Kan det have nogen betydning?:chin:

På forhånd tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det burde ikke betyde noget at æl falder senere så længe i husker at have sex ;) er din luteal fase blevet kortere? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det ved jeg faktisk ikke. Det får jeg at se her om 5 dage, om mens falder der, eller om den først kommer om 9 dage. Men jeg har virkelig meget mureren i underlivet i disse dage. Vi havde sex både før under og efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) krydser fingre for at en lille spire er ved at sætte sig fast :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER