ProjektB

Pause fra behandling og nu 14 dage over tid

1 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne mennesker som læser med

 

Min kæreste og jeg har været i behandling siden januar. Vi har brugt 3 forsøg med inseminering og er nu sendt videre til ivf på OUH. Vi skal dog først starte i januar engang. De sidste par cyklusser har jeg været i hormonbehandling og det har derfor styret min cyklus. I starten af oktober, efter 3. Mislykkedes forsøg med inseminering, besluttede min kæreste og jeg os for at holde pause indtil vi skal til OUH. Jeg har derfor været ude af hormon siden sidste menstruation som var d. 16 september. Vi har i dag d 28. Oktober og jeg har stadig ikke fået min menstruation. Når jeg tester er den negativ. Har nogle af jer erfaringer med om kroppen godt kan udsætte ens cyklus og gøre den mærkelig efter hormon behandling. Hele min forvirring går jo også lidt på, at jeg skal have taget blodprøver som de skal have på OUH, men de skal tages på en bestemt dag i min cyklus, så jeg venter rimelig meget på min menstruation. Men kan det virkelig passe at den er så meget over efter hormonbehandling. 

 

Er der nogle som har erfaringer med det? Jeg har en masse forskellige symptomer, men det kan jo også bare være tankerne.. 

 

vh. mig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER