Blupimaven

Fertilitetsbehandlingen trækker (tænder) ud...

3 indlæg i dette emne

Hey tøser.

er tilbage efter 3-4 års pause.

Min mand og jeg var så heldige at blive beriget med vores lille søn for snart tre år siden. Han blev “lavet” i 2.forsøg med iui. 

Nemt og næsten smertefrit forløb.

 

Nu har vi så været igang i et år med fertilitetsbehandling igen. Og denne gang trækker det da godt nok tænder ud.

på det forgangne år har jeg haft en gul, ventet på ny cyklus som endte med at jeg måtte på p-piller. 

Da jeg så endelig var klar til forsøg nr to så kom der pludselig en cyste på den ene æggestok + væske i livmoderen - derfor blev det forsøg aflyst.

så brugte vi en cyklus på at få lavet en vandscanning. Den var heldigvis normal.

Så kom jeg igen på hormoner og dagene før vi skulle inseminerer fik jeg så menstruation. Så det 3.forsøg blev også aflyst. 

Så blev jeg ændret i hormonerne og gennemgik endelig et forsøg i juni, som desværre ikke endte med graviditet. Efterfølgende fik jeg dog slet ikke menstruation... men startede ny hormonbehandling. Dette resulterede igen i at jeg fik menstruation dagene før det næste forsøg. (5.forsøg) så dette blev også aflyst.

Så røg jeg på p-piller igen for at nulstille systemet og nu har jeg igen været på hormoner i 13 dage. Tog ægløsningssprøjten lørdag. Fik pletblødning fredag aften, lørdag og lidt igår. Klinikken siger det ikke gør noget.

Så i morges er sædprøven indleveret og jeg sidder nu bare og venter på at klokken skal blive 11 så jeg kan blive insemineret.

Reelt er det kun vores 3.forsøg og vi har 5-6 da jeg ikke har nogen regelmæssig cyklus (har PCOS). 

Jeg tør næsten ikke tro på noget.. men prøver at bevare optimismen. Men det er godt nok svært :( 

og så hjælper det heller ikke at jeg starter på job efter 3 ugers ferie med familien. Ha ha.

 

Nå men ønsker jer alle held og lykke med jeres projekt baby :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fertilitetsbehandling er hårdt og uforudsigeligt desværre.

Men krydser fingre og håber det er gået godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak :) jeg skal teste på mandag.. så er mega spændt. Er begyndt at teste om morgenen men den er stadig negativ. Men håber stadig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER