Mette A.

Camolette gået bort

2 indlæg i dette emne

Hej alle,

 

Det er ved at være rigtig lang tid siden, at jeg har været herinde, men da det måske ikke er alle der følger med på FB, synes jeg lige at I bør vide, at Camolette (Camilla Smed Thomsen) herindefra døde natten til søndag, sandsynligvis af en blodprop i lungerne mens hun sov.

Hun efterlader sig sin mand Rasmus og hendes to børn Laura 5 år og Sofie 1 år. Jeg havde den ære at lære Camilla at kende, da vi var på barsel samtidig (mig med min yngste Simon) og hun blev min faste filmbuddy, da vi havde samme filmsmag. Hun havde verdens mest fantastiske humor :bunny og kunne ALTID få mig til at grine. Oveni var hun et utrolig varmt og omsorgsfuldt menneske, der tog sig af alle omkring sig og gik meget langt for sine venner og familie.

 

Til dem der kendte hende eller kunne være interesserede i at støtte hendes begravelse og hendes to piger, så har jeg startet en indsamling til en bårebuket med bånd med personlig hilsen fra os, samt to bamser til Laura og Sofie som jeg pakker fint med en lille besked og sender hjem til dem. Hvis man vil være med, kan man sende et lille beløb over MobilePay til box55634, så sørger jeg for det hele.

 

Vedhæftet er billeder (ikke i samme rækkefølge): 

- Min søn Simon sammen med hendes ældste pige Laura, mens vi var på barsel

- Fra hendes polterabend, hvor jeg også var med

- Buketten som jeg sender til begravelsen, påskrift på båndene "Tak for humor og omsorg <3" "Pigerne fra BabyKlar forummet"

- Bamserne, som jeg sender til hendes piger. De har selv en golden retriever, derfor faldt valget på sådan en. Bamserne er meget små og passer lige i en barnehånd, de er desuden fyldt med små kugler, som giver dem en vis tyngde.

 

Kh Mette Wellendorph Frederiksen

Baarebuket-fyldig-m-baand-550.jpg

67614025_10157271531600967_5040588397568065536_n.jpg

67455338_10157271531720967_5726407452543418368_n.jpg

IMG_0288.jpg

IMAG2078.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

man dør ikke når man har så smaa boern ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER