Posted June 29, 2019 Hej herinde, jeg har i dag testet positivt, tror jeg. Stregen er ret lys, men der er to streger. Jeg tør ikke helt at tro på, at den er der, før jeg forhåbentlig oplever stregen bliver tydeligere i løbet af de næste dage..:) Andre herinde, der har testet positivt endnu?? knus Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2019 Hej, Ja, jeg tænker at jeg er 4+3 idag De første to dage gik med ikke helt at tro på det... men i dag var testen meget tydelig Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2019 Ih, tillykke til dig, hvor fantastisk Var din streg også svag til at starte med? Jeg er 3+6 i dag, hvis jeg ellers ER gravid. Er vildt spændt på at teste i morgen, og på om stregen er tydeligere Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2019 Tak Her var jeg ca 4+0. Stregen er ikke så tydelig.. men det er en streg Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2019 Den her er fra igår, altså ca 4+3  HCG fordobler sig pr. dag.. det har ret stor betydning.. Krydser fingre for dig Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2019 Tak for dine billeder stregen var heldigvis tydeligere i dag, så nu tror jeg mere på det Vi havde ikke helt regnet med det, så er lidt i chok, men mega glad for den lille overraskelse! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2019 Tak Oplever du også murren i underlivet? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2019 Jeg testede (meget svagt) positiv da jeg var 3+4, men alle symptomerne var der allerede om morgenen efter vi havde haft samleje - ømme bryster og murren i underlivet. Jeg fik dog først en rigtig tydelig streg da jeg var 4+0. Så jeg er også med i termins-gruppen MARTS 2020 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2019 Stort tillykke Hvor langt er du henne nu? Jeg er 6+6 i dag. Vi var til en tidlig scanning i torsdags for at få bekræftet, at alt indtil videre er som det skal være Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2019 Jeg er 7+1 i dag Vi har samme terminsdato (ind til videre kan jeg se). Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2019 Ej, hvor sjovt med samme terminsdato Share this post Link to post Share on other sites