prinsesse

Mine erfaringer med blødning og graviditet - måske det hjælper nogen

1 indlæg i dette emne

Der er mange der stiller spørgsmål til blødninger under graviditeten. Og jeg forstår dem godt. Jeg har selv gjort det. Jeg er en af dem der bløder under min graviditet. Det er ikke godt og jeg bliver holdt øje med. jeg har blødt siden 5+0 og jeg er nu 14+0. Jeg har styrtblødt med klumper. Haft sort blod, rødt blod, brunt blod. Vandet blod. styrtblødt uden klumper. Jeg har haft perioder med lidt blod, lidt sort blod, lidt rødt blod. Perioder med styrtblødninger. Jeg tror at jeg har blødt på alle tænkelige måder. Det er absolut ikke sjovt og jeg er bange meget af tiden, håber på det bedste resten af tiden. Ingen tør love noget før blødningerne er stoppet helt og det er hårdt! Jeg blødte også i min sidste graviditet. JEg begyndte at bløde i uge 11. først lidt mørkt blod, som så over 3-4 dage tog til i styrke og blev mere frisk blod. Jeg blev scannet og det viste sig at jeg havde en MA. Fostret var gået til i uge 7 lige efter jeg havde været til scanning. Jeg vil lige tilføje at begge graviditeter begyndte blødningerne på samme måde. Men her anden gang har det så taget yderligere til men mine babyer hænger i :)

Lægerne siger at 20 % af alle fuldførte graviditeter har været med blødninger af forskellige grader. Af alle graviditeter med blødning er 50% desværre ufrivillige aborter. Jeg håber at jeg hører til en af de 20% af kvinder der får en velskabt baby til trods for blødninger. Jeg vil bare gerne fortælle om begge situationer, da det er så nervepirrende at bløde når man glæder sig til at blive mor og jeg nu står i det <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER