Sandie

Hundene har spist mine p-piller

17 indlæg i dette emne

Er det ikk lidt komisk nu jeg synes jeg er lidt skruk og manden ikke... :rolleyes

Kom hjem i lørdags og sørme som p-pille pakken lå tom på gulvet, der sad lidt rest i den ene, men ellers er de spist rub og stub...

Overvejer lidt om man skal købe nogle nye :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bestemt det må være et passende tidspunkt for at fortælle manden at der er en mening med alt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhahah - jeg ville tage det som et tegn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må da være et tegn :laugh .

Min næste tanke er så, om hundene bliver over-hormonelle de næste par dage. Gad vide hvordan en hund med pms opfører sig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også du skal snakke med manden om en baby mere :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha!

Min første tanke var også om du har hun-hunde? For så bliver de jo nok lidt påvirket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må helt klart være et tegn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var om hundene er ok.. Du har vel ringet til dyrelægen og tjekket at de er ok??

Og så er det vel nu du skal snakke med manden om hvad der skal ske nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja et tegn fra hunden må vel være lige så godt som et tegn fra gud ;)

Og hunden er en tæve så hun bliver da ikke gravid foreløbig :lol

Min første tanke var om hundene er ok.. Du har vel ringet til dyrelægen og tjekket at de er ok??

Og så er det vel nu du skal snakke med manden om hvad der skal ske nu

Nej jeg har ikke ringet til dyrlægen.. hvis jeg skulle forstyrre dem over sådan småting i weekenden var jeg hurtig fattig med alt det min hund har spist.. hendes mave blev dårlig og lavede lort ude over hele gulvet senere så der var det ude ;)

Har snakkede med min mand, han er stadig lukkede.. vil ikke presse ham og han har sagt vi kan snakke om det i det nye år, så det må jeg respektere.. men han ved jo at jeg lige nu ikke har flere p-piller men han vil stadig :hump så det kan jo ske, men det må han så være voksen nok til at forstå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HAHA, hvor komisk, men det MÅ da være et tegn! :goodluck Man siger jo at intet er tilfældigt ;)

Knus fra Mette, der selv tabte p-pillen ned i håndvasken igår aftes (Måske heller ikke helt tilfældigt? :biglove :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA, hvor komisk, men det MÅ da være et tegn! :goodluck Man siger jo at intet er tilfældigt ;)

Knus fra Mette, der selv tabte p-pillen ned i håndvasken igår aftes (Måske heller ikke helt tilfældigt? :biglove :rolleyes )

Haha Mette ja ups og så var den væk.. så må du også bare starte projekt baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det lyder som et klart tegn, hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Mette ja ups og så var den væk.. så må du også bare starte projekt baby ;)

Uh, skulle godt nok helst liiiiige få projekt bryllup overstået først ;) Men kan GODT mærke at kroppen og hjertet siger noget andet end hjernen! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert ta det som et tegn :laugh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt klart et tegn og hvis manden vil sexe selvom at han ved du ikke har flere piller, så ja så må han tage det som kan komme :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også tage det som et tegn!!! Så håber der sker noget, nu hvor du ikke har pillerne!!!

Min (han)hund spiste også mine p-piller engang og det skulle der ifølge dyrlægen ikke ske noget ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER