Sandie

En dårlig dag

14 indlæg i dette emne

Jeg gik i seng i går efter Greys - dvs før private som jeg ellers altid ser, kunne bare ikk holde mig selv oppe mere. Natten har være brudt af hunde der ikke har ligget ned og sovede og vadede rundt i huset, nadja har grædt par gange, fik krampe i læggen. Havde faktisk lykkelig glemt krampen indtil jeg stod op i morges, kunne jo slet ikke gå.. hertil måtte jeg opdage at krampe ikke var det eneste jeg har fået i nat.. jeg havde også fået Mens. Da jeg rejser mig kan jeg for en gang skyld i 9 dag konstatere at jeg ikke har migræne.. men en helt almindelig av hovedpine der dunker i hele hoved. Min hals er helt lukket og kan slet ikke synke uden man føler smerte.. Hele kroppen er rigtig rigtig øm og går ondt, det gør ondt bare at tage tøj på.

- på vej på arbejde gør det ondt i armen når jeg skifter gear, og lysene fra de andre biler går lige i hovedet.. Det gør ondt i læggen at træde på speederen. Min nakke er helt smadret af at have båret rundt på en 10kg pige hele dagen i går. Og kl. 8.30 igen i dag kommer min mand og aflevere hende til mig, så skal hun sidde på kontoret en hel dag igen og have det skidt også, de skoldkopper er godt nok begyndt at drille hende, plus hun har en tand der driller..

Synes der er læææænge til fredag... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej dog sødeste :kram2

Det lyder godt nok hårdt :( håber snart I begge får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv. Håber I begge får det bedre snart! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh..... Kæmpe kæmpe :kram2 til dig sødeste Sandie.......

Jeg håber det hele ser lysere ud i morgen, og at både dig og lillepigen hurtigt får det bedre..... Du må sætte manden i gang med lidt forkælelse af hans søde kone.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for en i helvede sikker en dag du har haft tror du ikke en sygedag eller feriedag skulle bruges så du ikke slider dig selvheltned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brød sammen ude på arbejdet.. nadja gad ikk sove og hun græd og græd bare, ikke skide smart når man skal passe kontoret alene, til sidst fik jeg manden til at komme og afløse mig ½ time før tid.. nadja sov så de 30 min hjem og jeg prøvede igen forgæves at få hende til at sove da vi kom hjem med det resultat at jeg næsten kom til at råbe af hende, er bare så træt og så mange smerter.. brugte derefter næste tidpå at lave aftensmad til trolden og på at løbe ud på toilettet og brække mig. jeg puttede hende da kl. slog 19 men hun var lige 15 tuderi om at overgive sig.. så brød bare helt sammen, tuede og tuede i mandens arme..

nu vil jeg snart gå i seng skal jo trods alt være oppe igen på arbejde kl. 6 og endnu en dag med Nadja..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i øvrigt kun 39 i feber, men det føles som om jeg er blevet gennembankede fuldstændig og jeg skifter mellem at storsvede og fryse helt vild..

Var også lige ved at tude da jeg snakkede med min far i morges i tlf..puha fik styrede mig og sagt jeg havde jobbet helt styr op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Sandie :kram2 :kram2

Jeg håber virkelig du får sovet og hvilet, og er mere frisk i morgen. Sådan en *orte-dag :klap

Mange tanker og :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde.. Jeg proppede mig op med piller og de timer de varede havde jeg det faktisk lidt hyggeligt med Nadja på job.. lige nu burde jeg sidde ogarbejde med sukkerpynt til en dåbskage i weekenden men ja det må blive last minute som altid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde nu skal du slappe af, skide være med den kage jagten få noget søvn og slap af så er det hele til at overskue imorgen

rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig, :kram Håber snart du får det bedre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har næsten ikke sovede i nat.. manden gik ind og sov i sofaen han blev skør af jeg hele tiden vendte mig.. lige nu har jeg det okay, trods migræne...

og Nadja har sq lagt sig til at sove, nu håber jeg bare hun som min. tager 1 time så skal vi nok klare den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til lægen i dag, håber hun kan gøre noget... er så træt af at tude og af smerter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber lægen kan gøre noget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER