AmalieSoer

Hvor vigtig er økologiske babyprodukter?

3 indlæg i dette emne

Hej BabyKlar :)

 

Jeg er kommende mor, og havde et par spørgsmål angående økologi.
Hvor vigtigt er det for mit barn? Eller er det meget forskelligt fra barn til barn? 
Vil selvfølgelig helst finde det bedste til mit barn. 
Har blandt andet fundet en babyolie på lillekanin jeg syntes lyder god.

Men er der penge at spare ved at gå efter nogle andre produkter? 
Der er heldigvis noget tid inden baby kommer, så har masser af planlægnings tid :D

Vil bare gerne være forberedt på så meget som muligt. 

 

Mvh. Amalie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Amalie
Jeg har ingen børn endnu eller planlægger det pt., men jeg ved fra min mor af, at hun anbefaler økologi, for at undgå at miljøgifte kommer ud i naturen og forurener den, for at undgå giftige pesticider m.fl. For mere info kan jeg anbefale dig at blive medlem af Grøn Stue, som min mor er indehaver af. Hun er ekspert indenfor bæredygtighed og sundhed og er super god til at hjælpe og vejlede. Du får også rabat, hvis du bliver medlem, undgår spam og får anbefalinger, der er baseret på grønne krav og uden interesse for affiliates osv. Jeg kan anbefale dig at købe hendes to bøger "Baby 100% naturlig" og "Dit sunde barn - sådan!" Der står bl.a. beskrevet, hvorfor økologi er bedre at købe end konventionelle (ikke- økologiske) varer og meget mere. Derudover ved jeg af erfaring, at det er billigst at lave sine egne naturlige plejeprodukter selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3/6/2019 at 0:46 PM, AmalieSoer said:

Hi BabyKlar :)

 

I am a mother-to-be and had a few questions regarding ecology.
How important is it to my child? Or is it very different from child to child? 
Of course, I would prefer to find the best for my child. 
Among other things, I have found a baby oil on a rabbit that I thought sounded good.

But is there money to be saved by going for some other products? 
Fortunately, there is some time before the baby arrives, so there is plenty of planning time :D

Just want to be prepared for as much as possible. 

 

Sincerely. Amalie.

Congratulations, Amalie, on your upcoming journey into motherhood! Considering the importance of ecology for your child is commendable. While the impact may vary, creating a sustainable and eco-friendly environment is beneficial for all children. Choosing environmentally friendly products, like the baby oil you mentioned, contributes to a healthier and safer environment. As for cost savings, opting for eco-friendly alternatives can be financially advantageous in the long term. While some eco-friendly products may have a higher upfront cost, they often offer durability and efficiency, leading to savings over time. Take advantage of the time before your baby arrives to plan and prepare, ensuring you're ready for as much as possible. Best of luck on this exciting journey!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER