Mirakkelbaby2

Kan cyster på æggestokkene give positiv graviditetstest

5 indlæg i dette emne

Det kan de godt! Cyster på æggestokkene er ikke ensbetydende med at du ikke kan blive gravid. Har du tjekket om du har PCO? Hvis du har det kan det godt være sværere for dig at blive gravid. Jeg har selv bøvlet med cyster på æggestokkene...

 

Knus Julie / Arbejder hos jammerbugtposten.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, juliebjerre12 said:

Det kan de godt! Cyster på æggestokkene er ikke ensbetydende med at du ikke kan blive gravid. Har du tjekket om du har PCO? Hvis du har det kan det godt være sværere for dig at blive gravid. Jeg har selv bøvlet med cyster på æggestokkene...

 

Knus Julie / Arbejder hos jammerbugtposten.dk

Tusind tak for dit svar 

Jeg har haft en enkelt cyste engang på æggestokkene men har regelmæssig cyklus med ægløsning hver måned. 

Oplever indimellem at teste positivt på graviditetsteste men kun en enkelt dag eller lignende de efterfølgende dage er de negative.. Tænker bare om de ikke burde være positive heletiden hvis det var grundet cyster eller?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså cysten i sig selv burde ikke kunne give en positiv graviditetstest, men du kan godt blive gravid selvom du har en cyste..

Tænker de positive teste er bio'er 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, bare fordi du har en cyste er det ikke ensbetydende med, at du ikke kan blive gravid. Det kan du godt - for nogle er det bare en lidt mere besværlig process fordi der ofte er PCO inkluderet i det :-) Håber det var svar på spørgsmålet.

 

Knus Rikke L. / Designer hos  https://dream-bikes.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER