Nadiya98

Manglende babytøj

2 indlæg i dette emne

Hej,

 

Jeg plejede at købe tøj til min lille pige på siden https://www.celinakollektion.dk/ men af en eller anden grund har sælger de ikke længere tøj til små børn men kun til kvinder.

Jeg vil af den grund spørge jer hvad i har af andre forslag til sider eller lignende. Siden indeholdte bl.a. rygsække, kjoler osv. og jeg mangler noget nyt tøj til min piges fødseldag. :)

Tak for hjælpen. 

 

Mvh Nadiya

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Nadiya98

Opslaget er godt nok lidt gammelt, men du har ikke fået svar så jeg ville lige give mit bud. Jeg er glad for PompDeLux og holder altid øje med deres jævnlige lagersalg (så sparer du også en del). Det passer som oftest med at lillepigen er ved at være klar til en ny størrelse, eller at der kan købes sæsontøj til lager. Jeg har også - for miljø og bæredygtighedes skyld - valgt at lede mere brugt. Der er bl.a. flere grupper på facebook med børnetøj til salg, og ligeledes app's som eks. Tradono og DBA hvor folk er gode til at sælge det i samlede pakker. Det gør at man kan skifte en hel størrelse rigtig billigt, og jeg har virkelig været heldig med at få nogle fine ting. Du kan eventuelt tage ud og se på tøjet hos sælger inden køb, for at sikre dig at tøjet ikke er slidt og kvaliteten er god. 

 

Et lille tip - du kan melde dig ind i salgsgrupper for børnetøj i større byer (jeg er med i Aarhus, trods jeg bor ca. 30 min derfra), da min fornemmelse er at folk i de større byer generelt er lidt mere mærke-fikserede, og oftest også vælger de lidt finere ting ift. kjoler og accesories ;) Det er en måde at få fine ting og dyre(re) mærker til billigere penge.

 

Håber den kan hjælpe, knus fra TrinePP - tekstskribent; seneste artikel - https://huset-middelfart.dk/saadan-holder-du-budgettet-nede-naar-du-renoverer-badevaerelse/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER