Grace

Ingen blommesæk, kun en lysning

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen, jeg er så taknemmelig for dette forum. Jeg er ca 5-6 uger gravid, har alle tegn på det og positive tests. Men småbløder (dog mest lidt brunt udflåd) og fik en akut tid på sygehus i dag. Lægen scannede og sagde at hun kan ikke se nogen blommesæk/hjerteblink. Kun en lysning.. fik ikke spurgt mere ind, da jeg er ret emotionel disse dage. Hun kunne ikke se noget i æggestokkene, men vil ikke udelukke at enten: har jeg aborteret uden at opdage det, graviditeten er uden for livmoder.. eller at jeg blot ikke er så langt henne som jeg tror.. hvilket sagtens kan være. Jeg fik taget blodprøver og skal igen søndag og så sammenligne de åbenbart de test... andre der først har fået at vide at der "kun" var en lysning ? Tak 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så svært med den usikkerhed. Jeg har ikke prøvet det, du beskriver, men jeg har været gennem fire ufrivillige aborter og det er forfærdligt. Du er ikke alene, tiden må vise hvad der skal ske. Håber det bedste for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak @Expatmor ❤️

Jeg har også haft 2 ufrivillige (meget tidlige) aborter, så dette var første gang hvor jeg var 6-7 uger henne og havde en masse tegn på at være gravid.. 

men desværre viste blodprøverne i dag at mine tal er faldet og er helt nede på 530 og for 2 dage siden var den 590 .. 

så de mener det er slut og nu må jeg afvente om kroppen selv udstøder resten.. jeg har slet ikke blødt rigtigt endnu så jeg er lidt nervøs for hvordan det bliver... 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER