ProjektB

Chancer for graviditet efter gennemskylning

2 indlæg i dette emne

Hej med alle jer som læser med

 

Min kæreste og jeg har forsøgt i noget tid at blive gravide. Det er ikke lykkes endnu og derfor er vi igennem lægen blevet henvist til gynækolog. Han lavede i sidste uge en gennemskylning på mig. Den ene side så fin ud, mens den anden side var tvivlsom. Jeg har svært ved at måle min ægløsning så ved ikke rigtigt hvornår jeg har det. 

 

Mit spørgsmål til jer, del lidt erfaringer med mig efter jeres gennemskylning - er det lykkes jer? Og hvad har jeres første graviditetstegn været. 

 

Jeg har haft sex med min kæreste hver dag efterfølgende - så det må jo lykkes os på et tidspunkt hvis altså min krop vil tage i mod. 

 

Tager imod jeres erfaringer med kys hånd. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikk selv fået en gennemskyldning men har hørt om flere som har. Men det er ikk fordi at en gennemskyldning løser fertilitetsproblemet. Ofte er det en medvirkende faktor i et udredningsforløb. Men de gange hvor det virker fertilitetsfremmende, er der fordi kvinden ikk har problemer med at danne æg. Men fordi der ikk er passage i æggelederne. De kan være lukket en smule til af arvæv efter infektioner. Og nogle gange så er en skylning nok til at åbne op for æggelederen igen. Men ikk altid. 

 

Men har du regelmæssig mens? For det kunne jo også være at du ikk havde æl?  Det har jeg personligt ikk selv pga pcos. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER