Marianne1983

Min søn faldt

5 indlæg i dette emne

For 10 dage siden faldt min søn forover på et betongulv med ansigtet først. Han blev fældet af een der kørte ned ad en rutschebane. Ja jeg har d så dårligt med d. Skulle lige se efter storesøster. Han græd med d samme. Og blødte fra munden. Vi var v tandplejen dagen efter og tandlægen vurderede tænderne var ømme men ikke løse. Han fik også et sår på hagen. Er så bekymret over om der kan være sket andet med ham. Noget med hans hoved eller kæbe. Nogle input. Han virker ikke til at have ondt. Og han spiser normalt. Han er 2.5 år

Kan der være sket noget? Nogle lignende erfaringer? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Børn er rebuste, hvis han virker som dig selv, og spiser fint. Så tyder det jo på at han er sluppet med skrammer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Meyer said:

Børn er rebuste, hvis han virker som dig selv, og spiser fint. Så tyder det jo på at han er sluppet med skrammer. 

Tak. Ja det er nok bare mig der er ængstelig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig lyder det heller ikke til at der er nogle faretegn. Nu kan jeg se at de er nogle dage siden, hvad er status med din søn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, kat043 said:

For mig lyder det heller ikke til at der er nogle faretegn. Nu kan jeg se at de er nogle dage siden, hvad er status med din søn?

Tak ♥️. Der er ikke noget at se eller mærke saa haaber og regner med d er ok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER