FeøkenH

Ægløsningssmerter

2 indlæg i dette emne

Min mand og jeg startede i sensommeren på en nr. 2. Vi blev dog afbrudt hen over november/december, men er nu igang igen. Vi burde ikke have ramt  ÆL de sidste 2 måneder, men denne måned har jeg store ÆL smerter. 

 

Findes der noget man kan gøre, for at det ikke er så kraftigt? Og er der andre der pludselig oplever at det gør mega ondt? Skyldes det i virkeligheden at kroppen bliver påvirket? Jeg mærkede slet ikke det samme med nr 1 

 

Vi har givet den gas et par dage nu, og jeg burde have ÆL nu. Jeg har det desuden som om jeg har “feber”, eller hvordan jeg nu skal beskrive det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg står lidt i samme situation... Jeg døjer også med smerter og genkender din 'feber'-følelse. Jeg bliver meget sløj i kroppen og får nemt sådan ondt i huden og ubehag ved tætsiddende tøj. Det gør ikke projekt 'baby2' nemmere.....

 

Jeg har været i kontakt med min læge, men han mente bare at det var kroppens måde at reagere på, når nu vi prøver at lave barn2. Kroppen har trods alt lige produceret én baby og skulle genfinde sig selv, så hele processen om at producere nr2 kan give mange ændringer, også/især ved ÆL. Jeg fik af vide at jeg måtte dulme med lidt smertestillende og så ligge mig når det blev for slemt. 

 

Jeg ved ikke om dette hjælper dig, men jeg vil i hvert fald ønske dig god bedring og held og lykke med baby-making.

 

Bedste hilsener, Maria - tekstskribent; seneste artikel - https://www.tjekbil.dk/alt-om-bilen/love-og-regler/parkeringsregler-r-2019/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER