MariaRiber

Blødning tidligt i graviditet, hjælp

7 indlæg i dette emne

Er ved at gå ud af mit gode skind. Nogen der har erfaring med hvor længe/meget man kan bløde før det bør betragtes som spontan abort? 

Jeg har nu blødt i halvandet døgn, friskt blod, nogenlunde samme mængde som ved menstruation. 

Er tidligt i graviditeten, så tidligt at man ikke kan se noget på scanninger endnu. Blev scannet og fik taget blodprøve igår, hcg-niveauet svarer til en normal graviditet.  Er blevet kaldt til scanning om halvanden uge

Hjææælp, det er ikke til at holde ud at gå og være i tvivl om man får en baby eller ej. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget svært at sige. Jeg kender flere der har blødt MEGET uden det havde betydning. Andre der har blødt meget og mistet. Skal du have målt hcg igen for at se om den stiger eller falder? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde og få taget blodprøve igen. Der er ikke helt gået 48 timer siden den sidste, men det betyder vel ikke noget når det er for at se om det falder. Ved dog ikke hvornår det begynder at falde. Er det mon ligeså snart aborten er i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen skulle læse og være interesserede i udfaldet: det værst tænkelige. Er lige blevet opereret for at fjerne graviditet uden for livmoderen og blod i bughulen. Var 6+6. 

Skal nok komme oven på igen, men det var da lidt af en mavepuster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv! Håber du er ved at komme dig over chokket. Du ønskes alt det bedste :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER