Posted November 11, 2018 Jeg er i dag 4+3 og har taget denne test her til eftermiddag. Nu er der vist ingen tvivl om, at jeg skal være moar! Hvilken fantastisk følelse at stå med en positiv test efter 7 måneders prøven. ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2018 On 11/11/2018 at 5:06 PM, Mamalicious91 said: Jeg er i dag 4+3 og har taget denne test her til eftermiddag. Nu er der vist ingen tvivl om, at jeg skal være moar! Hvilken fantastisk følelse at stå med en positiv test efter 7 måneders prøven. ❤️ Stort Tillykke ❤ Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2019 Jeg ville ønske jeg var så optimistisk som dig Er selv 4+1 og tør slet ikke sige sætningen "jeg er gravid" af frygt for, at det ikke bliver til noget. Det hjælper dog at se hvor glade andre er for en positiv test Stort tillykke <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2019 Kæmpe tillykke, hvor må det være fantastisk! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2020 Ej kæmpe stort tilykke. Jeg håber sådan, at det snart bliver mig, der kan vise en test stolt frem. Vi knokler på livet løs herhjemme ;-) Kh Susanne / Skribent hos https://www.tjekbil.dk/alt-om-bilen/import-eksport/import-og-eksport-af-bil/ Share this post Link to post Share on other sites