MariaLG

Smertefri Fødsel - billigt kursus tilbydes!

1 indlæg i dette emne

Jeg er ved at uddanne mig til Smertefri Fødsel-instruktør og tilbyder derfor virkelig billig undervisning, da det er en del af min uddannelse. Det starter på torsdag, og der er 1 plads tilbage - se her:

Jeg er i gang med at uddanne mig til instruktør i Smertefri Fødsel, som er fødselsforberedelse med helt konkrete teknikker til at håndtere smerte og panik under fødslen. Jeg brugte teknikkerne under begge mine fødsler, og det hjalp mig simpelthen så meget - ja, faktisk så meget, så jeg gerne vil videregive det til andre.

Jeg startede på uddannelsen for lidt over et år siden og er nu kommet til det punkt, hvor jeg selv skal have prøveundervisning. Derfor søger jeg gravidem der har lyst til at få undervisning til en yderst favorabel pris. 

Læs mere om kurserne på smertefrifoedsel.dk

GRUNDKURSUS I SMERTEFRI FØDSEL

Sted: Hjemme hos mig i Havdrup (mellem Roskilde og Køge)

Datoer:

15. november kl. 17-19

22. november kl. 17-19

29. november kl. 17-19 (partner/fødselshjælper skal med*)

6. december kl. 17-19

(*Det er et krav, at din partner/fødselshjælper kan deltage 29. november)

Pris: 550 kroner

Prisen dækker Smertefri Fødsel hjemmekursus-materialet, som består af en e-bog, videoer, lydfiler til at øve med derhjemme samt snacks og drikke.

Selve undervisningen er gratis, jeg tjener ikke som meget som en rød reje på det - jeg vil bare gerne blive dygtigere.

Tilmelding: Skriv en besked til mig her eller send en mail til mariagreve@hotmail.com

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥