Mirakkelbaby2

Ligamentsmerter?

9 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg har testdag imorgen, er dog lidt i tvivl om min ægløsning var lidt forsinket denne gang så måske et par dage senere

Jeg har her den sidste stykke tid mærket stikken/sidestik/nålestik i lysken (begge sider) samt en anden følelse af vokseværk. Det er meget ømt når jeg trykker.. Er i tvivl om det kan være ligamentsmerter og allerede?

Jeg har testet negativ idag så derfor er håbet svundet lidt. Men har aldrig oplevet dette ved menstruation. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen som kan hjælpe?

1 hour ago, Mirakkelbaby2 said:

Hej piger :)

Jeg har testdag imorgen, er dog lidt i tvivl om min ægløsning var lidt forsinket denne gang så måske et par dage senere

Jeg har her den sidste stykke tid mærket stikken/sidestik/nålestik i lysken (begge sider) samt en anden følelse af vokseværk. Det er meget ømt når jeg trykker.. Er i tvivl om det kan være ligamentsmerter og allerede?

Jeg har testet negativ idag så derfor er håbet svundet lidt. Men har aldrig oplevet dette ved menstruation. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan ikke rigtig genkende det du skriver, men det kan være det er fordi mens er på vej eller så er det bare for tidligt, at se noget på en test

Der er nok ikke andet for end, at vente et par dage endnu

Er det første forsøg I prøver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Sanne28 said:

Kan ikke rigtig genkende det du skriver, men det kan være det er fordi mens er på vej eller så er det bare for tidligt, at se noget på en test

Der er nok ikke andet for end, at vente et par dage endnu

Er det første forsøg I prøver

Tak for dit svar!

Det er ikke første forsøg, men første gang jeg mærker disse smerter/spændinger.

Har også en del ømme brystvorter samt ømme kirtler i brysterne

Hvordan føles ligamentsmerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der hvor baby ligger giver sig. Lidt ligesom ved vokseværk, men er øm og kan mærke at det strækker

Men det kan også være, at det er din krop, som spiller dig et pus eller du bare er mere opmærksom nu. Det sker nemlig rigtig nemt, når man prøver på, at blive gravid. At man begynder at analysere sin krop;)

Er det den første I prøver og lave eller har du været gravid før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været gravid før og kan genkende den følelse af vokseværk i siderne men ikke stikken og niven.

Må se tiden an :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok det eneste at gøre. Hvornår skulle din mens komme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER