Lalu

Gtest, negativ ikke?

4 indlæg i dette emne

Hej med jer. 

 

Har simpelthen gået i flere dage hvor det hiver i mit underliv. Blødte en dags tid for en uge siden, men underlivet bliver ved med at komme med niv og jag. Enten må det være en tidlig ægløsning som jeg mærker meget mere end normalt, eller også må der være noget andet. Har netop taget denne test, men i mine øjne ser den negativ ud - dog syntes jeg alligevel at kunne se noget engang imellem, men tænker øjnene ser det de gerne vil. Hvad siger i, vi er enige om at den ikke kan blive megen negativ, vel? :D

IMG_0272.JPG

IMG_0268.JPG

IMG_0266.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil også sige at den ser negativ ud

Skulle din mens komme, da du blødte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart så ja, cyklussen varede 28 dage, så indenfor normalen. Har dog lidt en idé om at jeg først har haft ægløsning omkring cd 19, og så har jeg siden cd 27 haft stød og træk i mit underliv. 

 

Jeg bemærkede så noget udflåd der er det nærmeste jeg nogensinde har været på æggehvide, på cd 6. Min Livmoderhals virkede også fertil den her dag. 

 

Så har simpelthen været sådan i tvivl om der måske er bonus fra sidste cyklus, ellers om jeg simpelthen bare starter denne cyklus her ud med ægløsnings smerterne så snart mens var overstået. 

 

Har aldrig været 100 på hvornår min ægløsnkng ligger, men plejer altid have lidt smerter der midt på cyklussen, så har bare antaget at det også var stabilt, når nu også mens var som det skulle være. Men måske ægløsnkng godt kan være ustabilt selvom menstruation er? :D forvirret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg sørme ikke. Ellers hvis du tror der er en chance for, at du er gravid. Så tag en test om et par dage

Det kan også være, at din cyklus bare driller denne gang. Det kan jo ske;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER