DeGladeForældre

Hjælp til barnedåb

4 indlæg i dette emne

Hej,

Vi er ved at planlægge barnedåb, men vi synes begge to at det er svært at begrænse sig med antal af gæster, og det betyder hurtigt at det bliver rimeligt dyrt…
Er der nogen der har nogle råd til hvordan vi kan spare på en kreativ måde?

Vi har samtidig kigge ind i at låne gennem Jyskelaan.dk, er der nogen der har erfaring med at låne til sådanne arrangementer? Er der nogle do’s and dont’s?

 

Mvh

De glade forældre :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at lave maden selv sammen med familie og venner? Og så vælg evt en billig ret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kigger på finansiering til dette arrangement, så se dig for. 

Jeg vil anbefale dig - som jeg kan se du allerede har tænkt - at bruge diverse firmaer der informerer om denne slags lån og sammenligner priser på det. Alt sammen så du står bedst rustet når du skal vælge det billigste lån for dig.

Jeg ved mange andre har haft glæde af laantildig.dk - men den side hvor du føler du tryg og vælg ud fra det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig så ville jeg invitere lidt færre gæster, og undgå at låne penge. Hvis I alligevel vælger at låne lidt penge, så betal dem tilbage hurtigst muligt. Som første gangslåner kan man enkelte steder låne penge gratis de første 30 dage, se evt. mere her https://www.nylaan.dk/quick-laan/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER