Mammi2017

Kan jeg blive gravid igen..?

3 indlæg i dette emne

I februar 17 får vi en dejlig søn. D. 12 juli i år får jeg fjernet min kobberspiral, da vi ønsker en mere. Får menstruation d. 28 juli og har så ikke set den siden... Har efter fødslen af vores første, haft regelmæssige cyklusser, på gennemsnitlig 36 dage. 

Negative teste, men er små kvalme on/off, og har været det i en uges tid. 

Nu er jeg helt bange for om der er noget galt, og kom til at læse om sekundær infertilitet hjaelp-smiley.gif

Vores søn blev lavet i første cyklus, så har nok tager for givet at det gik så let.

Hvad er jeres erfaring med ventetid på nummer to? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder ikke som om der er noget unormalt i det du skriver... :) Det er nok bare at give det tid :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores den første tog næsten 1 år om, at komme, nr to kom efter 5 mdr. Hun var også en overraskelse og inden nr 3 kom havde jeg en spontan abort og der havde vi været igang on/off i et års tid også holdte vi en lille pause på en par måneder også kom nr 3

 

Det er så forskelligt med de små, hvor hurtig det går. Tænker at du skal gemme bekymringerne væk og se tiden an. Når I så har været i gang i et halvt til hele år og der slet ikke er sket noget som helst. Så kontant lægen

Skal kroppen ikke også vende sig til, at spiralen er væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER