Brittah

Test

26 indlæg i dette emne

Hejsa 

Er der nogen som ved hvor lang tid før at man skal have sin menstration at man kan tage en test ? 

Skal først have min menstration om 6 dage, men har lidt ømme bryster, oppustet, muleren i underlivet og er mere træt end jeg plejer at være. 

Mvh Britta 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går også og venter på min testdag om 1 uge ;) Men jeg har læst at nogen kan teste pos 3+et eller andet, og nogen kan først teste pos efter forventet mens, mens andre igen først teste pos længere i graviditeten, så det er MEGET forskelligt :)
Rådet er generelt at vente til efter forventet mens, det er sgu for hårdt at stå der med en negativ og så stadig ikke vide om man er købt eller solgt :)
Babydust din vej:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, CharlotteK said:

Jeg går også og venter på min testdag om 1 uge ;) Men jeg har læst at nogen kan teste pos 3+et eller andet, og nogen kan først teste pos efter forventet mens, mens andre igen først teste pos længere i graviditeten, så det er MEGET forskelligt :)
Rådet er generelt at vente til efter forventet mens, det er sgu for hårdt at stå der med en negativ og så stadig ikke vide om man er købt eller solgt :)
Babydust din vej:kuller

Hejsa tak for dit svar, ;-) jeg må bare vente en lille uge endnu, held og lykke til dig også;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak ;) Det skal også lige afsløres at jeg faktisk allerede har testet, mest fordi jeg er i tvivl om ÆL dag, men nu venter jeg i hvert fald til lørdag, for der kan min mand også være med:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var den positiv så ? :kuller

Har selv været rigtig meget itvilv om jeg skulle prøve at tage en test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den ikke, den var så negativ som den kunne være, det var alt for tidligt for mig at teste :D Nu venter jeg til lørdag hvor jeg enten er 3+3 eller 4+0 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også det at jeg er bange for, hvis man tager den nu, så jeg venter også 6 dage endnu, der skal jeg have min menstration hvis jeg ikke er gravid :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis, men fordi det var så tidligt, så forventede jeg jo ikke to streger, så det gik fint. Tror det vil blive sværere og sværere med negativ jo mere jeg nærmer mig dagen for forventet mens eller over :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende :) er det første gang så ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Brittah said:

Det bliver spændende :) er det første gang så ? 

Ja, det er det, meget nyt og spændende det hele :kullerHvad med hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så bliver det noget helt nyt for jer :) 

Vi har en dreng på 5 også var jeg faktisk gravid i oktober sidste år men mistede det, men var heldigvis ikke så langt henne :cool:

Men det bliver nok heller ikke nemmere jo ældre man bliver :D jeg bliver 40 til næste år.

Men i har noget at glæde jer til når i får en lille en :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Brittah said:

Ja så bliver det noget helt nyt for jer :) 

Vi har en dreng på 5 også var jeg faktisk gravid i oktober sidste år men mistede det, men var heldigvis ikke så langt henne :cool:

Men det bliver nok heller ikke nemmere jo ældre man bliver :D jeg bliver 40 til næste år.

Men i har noget at glæde jer til når i får en lille en :kuller

Er ked af at høre du mistede! Men så ved du da at alt funger som det skal ;)
Vi glæder os også rigtig meget, omend min mand har en meget dæmpet måde at glæde sig på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at mænd viser det på en anden måde end vi kvinder gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker du har helt ret:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:):):)

Jeg krydser fingre for at den er positiv testen når du tager den :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Brittah said:

:):):)

Jeg krydser fingre for at den er positiv testen når du tager den :kuller

OG så meget i lige måde!!:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er jo lidt spændt på at høre om du har taget en ny test ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, Brittah said:

Er jo lidt spændt på at høre om du har taget en ny test ? :)

Det har jeg - desværre stadig negativ - men heller ingen tegn på mens.... Har dog været ved lægen i dag pga. nogle ret ubehagelige smerter i underlivet, så nu er der taget blodprøve, som jeg får svar på i morgen, og skal så have taget nye prøver torsdag, da hun gerne ville "udelukke" en graviditet som evt. kunne have sat sig i æggelederen. Hun tror dog mest på hård mave :D Men håbet er ikke ude før mens viser sit grimme ansigt :whistling

Hvad med hos dig - noget nyt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende og se hvad de siger prøverne  :) jamen skulle have mens idag men det er ikke kommet, men har taget en test og den viste negativ, men nu må vi se 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør det helt sikkert :D Men altså, jeg slår koldt vand i blodet, for det er jo stadig meget tidligt, så de kan måske slet ikke se noget  prøverne, udover at det jo så ikke er en graviditet der generer...
Jamen det er da også spændende... vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må vi :) var selv igennem det sidste gang jeg var gravid hvor jeg havde rigtig ondt i mit underliv, hvor jeg så var på sygehuset for at få taget blodprøver fordi mit hcg tror jeg et hedder blev ved med at falde og at det ikke var så højt som det skulle var når jeg bar 7 uger henne, så det var fordi jeg var ved at aboterer ;) men sådan kan det gå 

Vi krydser fingre 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, begge blodprøver helt negative for hcg, så jeg begynder at miste troen på at det skal være denne cyklus... Så må mens gerne melde sig så vi kan komme videre til næste cyklus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv ;) min mens kom idag så vi må op på hesten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må vi! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER