lottep

Rejse med baby

3 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er mor til vores lille guldklump Oscar på 15 uger. Min forlovede og jeg er rigtig glade for vores nye tilværelse, selvom det er hårdt at være nybagte forældre. Vi har snakket om at tage på en ferie sammen for at nyde hinanden væk fra den nye tilværelse – baby Oscar skal selvfølgelig med!
Vi vil bare høre jeres erfaringer i forhold til at rejse med en baby. Vores hjerte er på Italien, så vi tænker at undgå den ’værste’ varme ved at vente til efter sommerferien er slut.
Tror I Oscar er for lille, hvis vi allerede rejser her i september? Ellers har vi læst herinde
https://you-go.dk/bloggen/italien-aaret-rundt/  at Italien er godt året rundt, så vi kan godt vente med at rejse, hvis jeres erfaring siger, at han bør være ældre.
Vi krydser fingre for gode råd, så vi snart kan få lidt tid til hinanden uden for dagligdagens vanlige omgivelser. Vi tager også gerne imod gode råd generelt til at rejse med baby, da det bliver vores første gang.

Knus en rejseglad, nybagt mamma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil I kører eller flyve?

Umiddelbart. Så kan man jo gøre hvad man har lyst til. Men skal bare tænke, at tingene måske tager længere tid end normalt og huske at tage det stille og roligt så man ikke kommer til at stresse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er et fint tidspunkt nu. Det er sværere når han begynder at kravle osv, så skal i pludselig være meget mere opmærksomme. Vi rejste med vores ene da han var 1, og det var et helvede :-) Siden har vi ikke rejst til udlandet, da der siden er kommet en mere, set i bakspejlet skulle vi have taget afsted tidligere eller senere - men det er jo altid smag og behag, men jeg ville ikke været bekymret for at rejse med en i den størrelse, hvis han ellers er sund og rask. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER