CharlotteK

Det der med ægløsning...

5 indlæg i dette emne

Hej med jer!:hurra

 

Jeg har smidt p-pillerne og vi er så klar til pb! Dette er første cyklus efter p-piller og derfor er jeg lidt usikker på hvorvidt jeg får ægløsning. Min Gynækolog mente ikke der skulle være noget i vejen for at vi kunne undfange allerede i første cyklus, men jeg har nu prøvet at regne mig frem til, hvornår jeg så skulle have ægløsning, hvilket så er i morgen. Men, de ægløsningstests jeg tager er nærmest helt negative. I fredags fik jeg en teststreg der var lidt tydelig, men ikke i nærheden af at være positiv, lørdag fik jeg mælkehvidt udflåd og små jag i den ene side(noget der kunne føles som ægløsning), men søndag da jeg tog æl-test var den nærmest mere negativ end fredag og den er stadig ikke positiv i dag? Nogen der har forslag til hvad der foregår? Skal lige nævnes at jeg ikke var hjemme hele lørdag til søndag formiddag, så jeg kunne ikke teste der... Desuden har jeg PCOS, men gyn sagde han kunne se jeg havde æl sidst jeg var der, så det burde jo ikke være noget problem? Sidder der mon nogle kloge hoveder derude, der kan hjælpe med hvad der lige sker her? :blink:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Charlotte.
Jeg vil smadder gerne kunne svare dig, men jeg har desværre ingen erfaring med æl eller tests dertil. Kan du evt spørge på apoteket, hvilke tests der er de mest troværdige? Jeg har nemlig hørt, at det kan svinge :) Eller, der er måske allerede nyt i sagen? Jeg kan nemlig se, at dit opslag er lidt over en uge gammelt? :) God vind, uanset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Calyki said:

Hej Charlotte.
Jeg vil smadder gerne kunne svare dig, men jeg har desværre ingen erfaring med æl eller tests dertil. Kan du evt spørge på apoteket, hvilke tests der er de mest troværdige? Jeg har nemlig hørt, at det kan svinge :) Eller, der er måske allerede nyt i sagen? Jeg kan nemlig se, at dit opslag er lidt over en uge gammelt? :) God vind, uanset.

Tak for svar - jeg købte test på luxplus.dk, og jeg ved ikke om de er gode :) Jeg tror måske bare jeg er en af dem der ikke kan teste positiv, eller også har jeg haft ÆL på et helt skævt tidspunkt i denne cyklus:chin:
Der er ikke andet nyt end at jeg går og overtolker på alle tegn min krop sender, og glæder mig til test dag. Vil prøve med en tidlig test lørdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig så ;) 
Jeg har selv smidt pillerne (midt i en periode), og så går jeg bare og håber at ÆL sker på et tidspunkt snart :) Vi er allerede enige om navne (pige/dreng) :D Vi er SÅ babyklar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Calyki said:

Jeg krydser fingre for dig så ;) 
Jeg har selv smidt pillerne (midt i en periode), og så går jeg bare og håber at ÆL sker på et tidspunkt snart :) Vi er allerede enige om navne (pige/dreng) :D Vi er SÅ babyklar!

Haha! Det kender jeg godt! Vi er også MEGA klar, omend min mand på sin helt egen afdæmpede måde :D
Jeg krydser også fingre for dig og sende lidt babystøv i din retning :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER