Signe Eriksen

Dåbssmykke

1 indlæg i dette emne

Hej med jer (:

 

Jeg er lige nu gravid for første gang med den sødeste lille pige i 9. måned, og jeg glæder mig helt vildt meget til endelig at blive mor. Jeg glæder mig så meget, at jeg allerede er begyndt at tænke på den perfekte dåbsgave til hende. Jeg vil gerne give hende noget, hun ville kunne beholde hele livet, og have som et minde, selvom hun nok ikke husker særlig meget. Men jeg tænkte at et smukt smykke ville være tidsløst og helt perfekt til denne smukke lejlighed. Måske hun endda ville kunne bruge det senere i livet.


Men jeg er dog lidt i tvivl om, hvilke materialer, der ligesom sølv og gulv ikke mister sin farve og bliver rusten. Jeg har søgt lidt rundt på nettet og fundet frem til at Plaza har en ordklaring, hvor de beskriver alle materialer her. Men jeg synes ikke rigtigt det bliver beskrevet grundigt hvor længe de forskellige materialer holder deres farve.
Så jeg tænkte på, om der var nogle af jer mødre inde i denne gruppe, der har erfaringer med dåbssmykker og deres holdbarhed?

 

Jeg håber i får en dejlig dag, og nyder de sidste solstråler inden vinteren begynder at banke på igen :)

 

Med venlig hilsen Signe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER