Conse

Hej hej. Mød mig! :D

3 indlæg i dette emne

Det føles vildt! Altså det der med at forstille sig en baby i huset.. IGEN. 

Min historie kort er at jeg for små 5 år siden blev gravid uden at vi lige havde tænkt i de baner. 

11 uger efter endte det i SA og efter så at prøve i 9 mdr blev jeg gravid med vores søn der nu snart fylder 3 :) 

 

de 9 mdr var frygtelige! Jeg endte i desperation med at tage Bio Gele Royal, og blev så gravid efter ca 14 dage på dem heldigvis.

 

Min mand har det sådan at det sker når det sker, men han har ikke noget imod at skulle vente.

 

Vores oplevelse af at blive forældre var ikke så positiv som vi havde håbet. Jeg fik PST pga fødslen (laaaaang historie som jeg i denne omgang vil spare jer for), fødselsdepression og søn med kolik - velkommen til forældreskabet til os :D 

Min mand endte med at tage en stor del af arbejdsmængden, syg kone og grædende barn. Det var hårdt for os alle. 

 

Men! Nu er jeg altså klar igen! Som i VIRLELIG klar!!! 

Jeg er begyndt med fiskeolie, zink, selen, Bio Gele Royal og nogle natur vitaminpiller fra Sverige som skulle være gode mod fertiliteten. 

Jeg har købt en røvfuld ÆL tests. Ingen af delene har jeg involveret min mand i, da jeg VED han vil få sceneskræk og tænke “fuck this shit! I’m going to Narnia!” :D 

 

Jeg tror jeg har en mild grad af PCO, og har flere symptomer herpå. Uønsket hårvækst og ind i mellem uregelmæssig cyklus er nogen af dem :) 

 

Så nu går jeg bare og drømmer om at vi kan prøve at blive forældre igen, og forhåbenligt opleve det lidt nemmere end første gang :) 

 

jeg krydser mine fingre for at det går hurtigt, selv om jeg har min tvivl. Men vi skal jo hellere ikke nå noget, og jeg magter ikke pligtsex, det var lige ved at tage livet af vores forhold sidst, så vil jeg hellere undvære et barn mere. Vi har det jo godt som vi har det nu ;) 

 

Tak fordi i læste med! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ønske jer held og lykke og håber du bliver hurtigere gravid denne gang og uden problemer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER