michellenielsen

Størrelse tøj til baby

4 indlæg i dette emne

Hej Alle.
Jeg er blevet mor for første gang til lille Anna Cecilie. Vi har fået så mange gaver af venner og familie, primært tøj. Meget af tøjet når vi slet ikke at få brugt, før hun er vokset ud af det. Det er selvfølgelig super ærgerligt, men vi gemmer det til, når vi en dag skal have en baby mere.
Min kæreste og jeg har talt om, at vi gerne vil have flere børn – gerne 3 børn, og at der aldersmæssigt ikke skal være for stor forskel. Derfor går der nok ikke mere end et par år, før vi skal have den næste – så vi kan ideelt beholde tøjet, som Anne C ikke får brugt. Vi vil dog gerne høre, hvordan I andre gør med babytøj? Eller børnetøj generelt.
 Jeg synes hun vokser så hurtigt, så ville blive glad for en guide til størrelser til måned for måned det første år, så man måske kan regne sig frem til, hvor meget tøj er nok i bestemte størrelser.
Hvor meget tøj har I købt i hver størrelse? Jeg vil blive glad for gode råd både til Anna C, men også til fremtidige babyer, så jeg undgår at stå med masser af tøj, som ikke bliver brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man ikke rigtig regne sig frem til... I min mødregruppe er min søn på 9,5 måned den yngste. Han skal op i 86 nu her. Den ældste er snart 1 år, han bruger 74. Så man kan slet ikke sige noget så tidligt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er meget svært at gætte sig frem til så tager det lidt som det kommer. Aksel voksede meget hurtigt i starten, men det er taget af. Han er 16 mdr nu er er først rykket i str. 80 for en måneds tid siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER