SheenaM

3 dage over tid og enorme bryster :-)

6 indlæg i dette emne

Hej,

 

Jeg er ny herinde og vil gerne forhøre mig lidt.

Det her er første måned hvor min kæreste og jeg rigtig prøver at blive gravide..

Min cyklus ligger altid på 25 dage, MEN denne her måned er jeg nu på 28 dag uden mens. Mine bryster er vokset enormt meget på ingen tid (jeg har fra naturens side ikke særlig store) 

De er ekstremt ømme, bare at kramme eller løbe gør ondt. Derudover er jeg enormt træt, fra jeg vågner til jeg går i seng igen..  

Jeg har haft følelsen af mens ville komme de sidste to dage, men der er intet kommet. 

Jeg har testet, men alle test jeg har taget har været negative. 

 

Er det “positive” tegn jeg har eller kan kroppen godt bilde sig ting ind så eksempelvis mine bryster vokser? 

 

Hilsen en forhåbningsfuld kvinde :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kroppen kan godt drille og tro den er gravid

Har du taget p-piller? For så kan der måske være noget hormonelt i gang i din krop og den prøver, at finde tilbage til sig selv igen

 

Men spændende bliver det, da for jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget p-piller i mange år, så det er ikke engang dem som kan drille ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så måske vente et par dage også prøve og teste igen. Det kan også være det bare er en lang cyklus denne måned;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget som mig før jeg testede positiv :) Prøv at test igen om nogle dage :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne - er det noget nyt? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER