pjevser79

Er den der eller ikke

3 indlæg i dette emne

Hmm den havde jeg ikke lige regnet med :blink jeg skrev et opslag i en anden gruppe i weekenden at jeg er begyndt at have lyserødt på papiret når jeg tørret mig. Og det stoppede ikke tænkte at jeg måske først have fået en rift med det blev ved. Så igår købte min kæreste en g-test og har så lige taget den Ja den er der jo ikke meget at sige til andet end positiv. så har lige ringet og snakket med lægen for at hører hvordan jeg skal forholde mig. Skal der ned her kl 14. Vi have jo ikke den bedste graviditet med min datter på nu 1 år. Med mange indlæggelser pga blødninger, graviditet sukkersyge og antistoffer i blodet og en meget tidlig sygmeldning fra arbejdet. Jeg starter arbejde om 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan gik det ved lægen?

Er du i tvivl om I skal fortsætte graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint. Jeg skulle lave en g test men kunne kun klemme et par dråber ud og de var fyldt med blod men hun prøvede alligevel at lave en prøve. Og den var mega positiv så nu skal jeg til terminsscanning da det er usikket hvor lang jeg er henne. Hun undrede sig over at jeg blødte. Så nu må jeg ventet på at jeg får en indkaldelse til scanning. Vi vil beholde den uden tvivl 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER