mhp103

Erfring med veganske dyner?

3 indlæg i dette emne

Hej alle, 

 

Jeg lever som vegansk mor, og det kan til tider godt være lidt svært. Selve mad-delen til børn, har jeg efterhånden styr på - men vegansk er jo meget mere end bare mad. Jeg har især kæmpet med at finde gode dyner og hovedpuder til den lille og os voksne, som ikke udelukkende består af syntetiske materialer, eller dun fra dyr. Men nu er jeg faldet over den her hjemmeside https://nsleep.dk/shop/frontpage.html som laver dyner, osv. af noget der hedder kapok? Er der nogen af jer, der kender det, og som kan give en anbefaling og/eller en "det skal du absolut ikke købe"?

 

Jeg håber i kan hjælpe :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, mhp103 said:

Hej alle, 

 

Jeg lever som vegansk mor, og det kan til tider godt være lidt svært. Selve mad-delen til børn, har jeg efterhånden styr på - men vegansk er jo meget mere end bare mad. Jeg har især kæmpet med at finde gode dyner og hovedpuder til den lille og os voksne, som ikke udelukkende består af syntetiske materialer, eller dun fra dyr. Men nu er jeg faldet over den her hjemmeside https://nsleep.dk/shop/frontpage.html som laver dyner, osv. af noget der hedder kapok? Er der nogen af jer, der kender det, og som kan give en anbefaling og/eller en "det skal du absolut ikke købe"?

 

Jeg håber i kan hjælpe :) 

 

Jeg har ikke selv erfaring med kapok, men jeg har hørt fra flere, at det skulle være vildt lækkert.... Jeg ville helt sikkert prøve det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Jeg er selv veganer og har også tænkt mig at købe kapok. Det er super godt til at varmeregulere kroppen, og jeg har kun hørt positive ting om deres produkter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER